Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2009, 01:34   #4 (permalink)
Visnoe

Geslacht: Man
Rep kracht: 0 Visnoe is an unknown quantity at this point
Re: Laxmi Narayan Mandir

Beste heren,

Nep hindoes, het gaat jullie nooit lukken de mandir te bouwen, Dewanand in basis wel gelijk, Entree betalen, Royale nieuwe auto, Doneren, Subsidie , zeker weten dat er aan dit project oplichters meedoen. Oplichten van je eigen volk.

Deze opsomming heeft mij aanleidng gegeven te reageren

De Nephindoes bestaan niet, een ieder geloof op zijn manier welke ik respecteer.
Het zal lukken met god wil en kracht om deze mandir te bouwen, daar geloof ik in.

Dewanand heeft als basis wel een punt de hindoe geloof is verloren als WIJ er niets aan doen dat dit 70 procent is overdreven omdat de hindoe op zijn manier geloof, hij of zij hoef dit niet perse in een mandir te doen, maar dat de hindoe geloof dat is een geven.

Het is voor de hindoe gemeenschap te mooi om waar te zijn, dat er daadwerkelijk een mandir in Zoetermeer komt.

Deze mandir dient als een grote ontmoetingsplek, het pleintje voor de mandir is de Mathatma Gandhiplein, zodat de hindoe ook hun geloof en hun familie in de mandir kan ontmoeten.

Entree zal niet betaald hoeven te worden men mag DAAN doen als je dit wilt anders mag je gewoon naar binnen. DAAN doen is iets uit je zelf vanuit je hart.
Als WIJ samen deze mandir bouwen zal er ook geen kosten zijn om te financieren, want en ieder heeft DAAN gegeven, ik ben voor elke cent dankbaar. De DAAN geld zal worden gebruikt voor onderhoud en bijkomende kosten, die je kan controleren.

Royale Auto, wij hebben allemaal een normale auto van Mercedes A klasse tot Opel.

Je MAG doneren je MOET het NIET.

Subsidie:
Er is in Nederland een scheiding tussen KERK en STAAT, voor het bouwen van een gebouw als de mandir (kerk) is er geen sudsidie. Voor de invulling later als het gebouw er staat kan je subsidie krijgen voor culturele aktiviteiten NU dus niet.

Dat er zeker oplichters aan het project mee doen vind ik buiten gewoon onbegrijpelijk dat mensen zo denken, als je het allemaal wilt controleren meld dit dan en ga het a.u.b. controleren. Meld je aan bij de kascommissie. Je mag mijn bijdrage ook controleren deze bedraagt 1 Euro, ben ik voor deze 1 Euro de oplichter.

Ik hoop dat WIJ als hindoes eindelijk zullen inzien dat er daadwerkelijk en mandir wordt gebouwd maar ook dat wij zonder hulp van u allen deze mandir niet kunnen bouwen, wij hebben jullie hulp nodig deze kan je bieden voor 1 Euro zodat wij de bouw kunnen betalen deze Euro kan je controleren, we zullen niet naar Suriname of India ermee gaan, maar gebruiken om de mandir te bouwen.

Dank

Visnoe
Visnoe is offline   Met citaat antwoorden