| Re: Laxmi Narayan Mandir deze mandir krijgt twee ingangen, een voor sanatanis en een voor arya samajis. Dit is gewoon apartheid. Werk liever aan eenheid tussen deze twee hindoeistische stromingen en verricht onderzoek, samen met experts en jongeren.
Hindoes zijn domme mensen en overal ter wereld weet men dit. Waarom word ik totaal genegeerd door de hindoegemeenschap in nederland? Ik ben de enige koelie die zich hindoeschrijver noemt en die nu de grootste website van een schrijver heeft in Nederland. Maar nee, men blijft mij uitsluiten en discrimineren.
Werk aan eenheid onder Hindoes. Een mandir zoals deze brengt verdeeldheid en daarmee schieten wij niets op.
Ik stel voor dat wij een cybermandir bouwen voor het hele nederlandse taalgebied. Dat is een informatiecentrum over het Hindoeisme op internet, compleet met onderzoek en een centraal hindoe forum. Nou hiermee zal je pas wat opbouwen en het is goedkoper.
Werk aan politieke macht en invloed van Hindoes en sluit mij niet uit. Mail mij als jullie mij erbij willen betrekken.
dewanand
hindoe fundamentalist
delft