Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2009, 01:38   #7 (permalink)
Visnoe

Geslacht: Man
Rep kracht: 0 Visnoe is an unknown quantity at this point
Re: Laxmi Narayan Mandir

Beste Dewanand

Ik dank je voor je reactie deze is kritisch soms heel erg kritisch maar dat mag.

Ik sluit je niet uit en wil ook graag verder met je in discussie.

Verzoek om je pijlen niet te richten op de Hindoe manier van geloofbeleiden maar op het bouwen van een gebouw een Mandir.

Er zijn inderdaad twee deuren dit is niet een apartheid maar een manier om je eigen geloofingang te hebben. Het is man en de vrouw, vuur en lucht, Yin en Yang. Het is AUM.

Aan de binnenzijde van het gebouw zou technisch een doorgang gemmaakt kunnen worden, deze is er nu niet omdat wij allebei streven maar een zelfstandig gebouw, deze doorgang komt misschien later.

De verhoging is de basis, de fundering van alle hindoes deze plateau is in zijn geheel beloopbaar als de Tajmahal in India, een ieder kan dus overal lopen en een ieder mag in allebeide gebouwen gaan staan en samen hun geloof beleiden.

Hindoes zijn als ze elkaar ontmoeten hindoes zij kennen en weten elkaar gebruiken in geloof en maken het over en weer mee van elkaar.

Wij hebben EENHEID daar staat het gebouw voor, deze gebouw is Uniek in de wereld en heel mooi dat WIJ het in Nederland mogen gaan bouwen.

Op de site van mandirzoetermeer kan je mijn email vinden maar wil in het openbaar met discuseren en sluit je niet uit.

Dank
Visnoe
Visnoe is offline   Met citaat antwoorden