| Re: Laxmi Narayan Mandir Beste Hindustan,
Ook mijn dank voor je reactie echter zoals ik ook aan Dewanand schreef wil ik het graag beperken tot het gebouw. Als een hindoe bij de MAC een hamburger wilt eten dan mag hij het, het is zijn keus. dit laat ik verder.
Als je de bankrekening wilt controleren dan mag je dat wij willen en zijn heel transparant en spelen geen kiekeboe.
Wij vragen om te helpen om deze mandir te bouwen, een ieder mag DAAN doen wees gewoon bereid om 1 Euro te storten dan is wat ik vraag, echter WIJ durven niet en moeten een ieder uitleggen dat ik en en wij niet met deze Euro naar Suriname of India of een Mercedes gaan kopen.
Verdorie het is 1 Euro, waar hebben wij het over. Ik weet ook dat er goede controle systemen moeten komen en dat wij over veel geld zullen praten misschien wel 100.000 Euro als wij willen doneren, deze kan je moet ook controleren, ik zou zelf willen zeggen je moet ONS controleren omdat je DAAN hebt gegeven. Het is niet zomaar 1 Euro het is DAAN.
Ik wil zelf borg gaan staan voor 125.000 Euro als wij niet doneren, zelf dit is heel transparant en controleerbaar. Als het echt moet dan zal ik dit doen. Ik weet ook dat er in het verleden mensen de boel hebben bedonderd en dat er geld is verdwenen in zakken, echter wij moeten van het verleden leren.
Het is leer geld geweest, in Zoetermeer wordt er ECHT een mandir gebouwd de bouwaanvraag etc. zijn allemaal ingediend en ook weer controleerbaar. Er is zelfs een Maquette gemaakt. Ik vraag 1 Euro donatie, als je meer wil schenken is het meer dan welkom.
Ik werk aan dit project voor 1 Euro zelf dit is weer te controleren want jullie mogen alles controleren en weer laten controleren, het is jullie mandir die met DAAN geld wordt gebouw.
Onderhoud aan het gebouw zal middels giften in de toekomst worden gepleegd.
In de mandir zullen ook goede doelen akties worden ondersteund met inzamelingsaktie, ik noem het zelf MANDIR in ACTIE, de tegenhanger van kerk in actie.
Dank
Visnoe |