Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2009, 20:18   #9 (permalink)
dewanand

Discussies: 7
Rep kracht: 0 dewanand is on a distinguished road
Re: Laxmi Narayan Mandir

namaskar Visnoe,

allereerst mijn zegen voor jullie doel, een mooie mandir bouwen. Ik keur het goed, maar ik ben er niet tevreden over en zal je dat uitleggen.

Kijk, ik was vroeger een soort moslim en later ging ik in bijbelstudiegroepen participeren van blanken. Ik deed zelfs mee met de Jehovah getuigen. Ik was vroeger zo vijftien jaar geleden helemaal geen Hindoe en wist er praktisch niets over.

Ik raakte in een crisis. Door mijn gemengde moslim/hindoe afkomst werd ik overal gediscrimineerd en verstoten. In mandirs verstond ik niets, want alles was in het Hindi en dat versta ik niet. Dus ik had gewoon niets aan jullie mandirs en pandits. Geen enkele pandit heeft mij ooit iets geleerd van mijn Hindoe dharm hoor, want ik werd als lagere kaste behandeld en verstoten. Schande voor pandits.

Uiteindelijk ontdekte ik het Hindoeisme via de boeken van Prabuphada en Sai Baba en bekeerde ik mij tot Hindoe. Nu ben ik Hindoe fundamentalist en alom bekende Hindoeschrijver en Hindoe denker, maar ja, nog steeds zeuren mijn familieleden over mijn niet hindoe moeder en discrimineren zij mij.

Hindoes zijn echt heel domme laffe en bange mensen hoor.

Mbt jullie mandir

NOu, kijk, In de Vedische cultuur en in de sanathan dharm is alleen hogere zuivere kennis belangrijk, want dat leidt tot verlossing uit alle lijden. Dus ik geloof echt niet in een mooi betonnen gebouw.

En zoetermeer, nou daar wonen er minimaal Hindoes. HOe is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer?

Hoeveel hindoes wonen nou in Nederland? 90 procent van alle etnische Hindoestanen weet vrijwel niets meer over hun geloof en leren hun kinderen er ook niets over. Hindoestaanse kinderen die hier in Nederland geboren zijn weten zelfs niets meer over de immigratie van hun voorouders naar Suriname en nog minder over hun oude roemrijke geloof. NOu, en nu jij dan met je mandir?

Kennis verspreiden over de hogere VEdische leer is mijn doel.

Organiseer je mandirs in Nederland beter zou ik zeggen. Er is helemaal geen behoefte aan een nieuwe mandir, ergens in een hoek van zoetermeer. Nee, hier enkele voorstellen. mail mij als je wil dat ik jullie dit help te realiseren en mijn hulp is gratis.

Organiseren Hindoestanen en Hindoes in Nederland via bestaande mandirs en organisaties:

1. bouw een centrale cybermandir in het Nederlands, compleet met maillist in hele nl taalgebied, suriname, nederland, nl antillen.

2. hou alle mandirdiensten in het nederlands of regel goede vertalingen.

3. leer de hindoestanen hun geloof, geschiedenis van india, suriname.
kan allemaal via centrale maillist van de mandirs.

4. organiseer en bundel alle Hindoe experts en Hindoe denkers en hindoeschrijvers in een nationale organisatie en help hen om mee te tellen in blanke apartheidsstaat nederland. Ruim alle kleine splinterclubjes gewoon op en assimileer ze.

5. organiseer oprichting shri rama ka desh, eenheidsstaat met hindoemeerderheid, unie suriname, guyana en frans guyana, met open grenzen met INDia en nepal.

NOu, kijk zo help je de Hindoestanen vooruit.

En erken mij als Hindoe fundamentalist. Vergeet niet dat ik jarenlang tussen keiharde blanke beesten heb geleefd en niet bang ben om oorlog te voeren. Ik ben geen laffe, zwakke, domme bange Hindoe.

ok, heb je mijn kennis en hulp nodig, mail mij.

dewanand
Hindoe fundamentalist
waldo@ziggo.nl