Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2009, 20:27   #10 (permalink)
dewanand

Discussies: 7
Rep kracht: 0 dewanand is on a distinguished road
Re: Laxmi Narayan Mandir

visnoe,

en nog wat, sorry dat ik zo hard praat, maar mijn verleden is survival en oorlog.

vergeet niet dat blanken echte lange barbaarse beesten zijn en mijn voorouders en mij altijd als apen hebben beschouwd en gediscrimineerd. Ik ben keihard tegen blanken en weet dat zij alleen de taal van oorlog begrijpen.

Marokkanen en Turken zijn keihard tegen blanken en hebben hierom veel meer bereikt, terwijl zij lager geschoold zijn en die hollandse taal slechter kennen.
Blanken moet je keihard aanpakken, dan krijgen zij respect voor je en dan pas zien zij jou als een intelligente mens.

bouw geen mandir, leer Hindoestanen dat zij zich moeten bundelen in een nationale organisatie om oorlog te voeren tegen blanke barbaren. En ik weet nu al dat er apartheid is in heel Europa nu en dat er een wrede Holocaust aankomt binnen twintig jaar. Nu al worden Hindoestanen totaal vernietigd en geestelijk kapot gemaakt of seksueel misbruikt hier in nederland. Kijk om je heen. Er zijn vreselijk veel psychiatrische wrakken bij hindoestanen hier. En teveel afgewerkte en uitgenaaide hindoemeisjes hoor.

waar bouw je een mandir voor? Bouw liever een crematorium met HIndoeistische uitvaartrituelen voor de laatste Hindoes hier in nederland. Zo redt je hun ziel na hun dood.

dewanand