BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > Entertainment & Lifestyle > Body, Beauty & Health

Body, Beauty & Health Verschillende onderwerpen en tips op het gebied van uiterlijke verzorging, mode trends en gezondheid.
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 9 juli 2007, 23:17   #1 (permalink)
Ayurveda#1
Gast

Hallo forum leden,

Ik heb een saree gekregen en wil het komend weekend aan doen. De kleur is zeeblauw/groen/turquiase.
Hierbij heb ik een klein probleempje. Ik heb namelijk geen saree blouse.
Helaas is er te weinig tijd om er een te laten maken. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
Weten jullie misschien waar ik een al gemaakte en dus een kant en klare kan kopen in den haag?
Heb gehoord Dat City Silks het misschien heeft. Kennen jullie nog andere winkels in den haag.
Zoniet hebben jullie nog andere suggesties voor een top die als sari blouse kan fungeren?

Alvast bedankt voor jullie hulp. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]
  Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 19:01   #2 (permalink)
Sonayna
Gast

QUOTE(Ayurveda#1 @ Jul 9 2007, 10:17 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hallo forum leden,

Ik heb een saree gekregen en wil het komend weekend aan doen. De kleur is zeeblauw/groen/turquiase.
Hierbij heb ik een klein probleempje. Ik heb namelijk geen saree blouse.
Helaas is er te weinig tijd om er een te laten maken. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
Weten jullie misschien waar ik een al gemaakte en dus een kant en klare kan kopen in den haag?
Heb gehoord Dat City Silks het misschien heeft. Kennen jullie nog andere winkels in den haag.
Zoniet hebben jullie nog andere suggesties voor een top die als sari blouse kan fungeren?

Alvast bedankt voor jullie hulp. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img][/b][/quote]

Waarom haal je niet een leuk topje in die kleur, die kan je later ook nog aan doen.
Straples bijv.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2007, 18:48   #3 (permalink)
Ayurveda#1
Gast

Hallo Sonayna,

Ik was naar Sity Cilks geweest en ze hadden daar helaas geen geschikte kleur en maat sari blouse.
Ben toen naar de markt geweest en heb door veel geluk oen top in de kleur van de sari gevonden.

Bedankt voor je reactie en advies! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]
  Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 11:12   #4 (permalink)

Geslacht: Man
Blog Entries: 1
Rep kracht: 0 roskamode is an unknown quantity at this point
Re: Kant en klare Saree blouse

hallo allemaal, als je op zoek bent naar een mooie maar toch een goedkope saree of lehenga, kijk dan even op RosKa Mode Home pagina dit is een webwinkel van roskamode.

als je vragen het kun je altijd even mailen naar: info@roskamode.nl
of als je liever belt kan dit ook na 6 uur naar de nummers: 06 203 85 659 of naar 070 77 90 138
roskamode is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten