De laatste wens van Arshad Sami Khan, vader van Adnan Sami, was dat hij dichtbij zijn huis in Islamabad begraven zou worden. Zijn begrafenis wordt vrijdag 26 juni in de middag gehouden.
De president van Pakistan, Asif Ali Sardari en de minister president Syed Yosaf Raza Gilani, zullen ook aanwezig zijn op de begrafenis in Islamabad.
"Hij zal een volledige begrafenis krijgen met 21 schoten. De president en de minister president zullen ook aanwezig zijn. Mijn moeder, zus, zoon en broer komen naar Karachi via Mumbai en vandaar nemen wij een aansluitende vliegtuig naar Islamabad. De begrafenis vindt plaats op vrijdag na de Jumma gebeden", zei de hartgebroken zanger.
"Hij is overleden op de verjaardag van mijn broer. We hebben ons best gedaan voor hem. Mijn enige spijt is dat wij maar de laatste 15 minuten samen met hem konden zijn. Het konden langer bij hem zijn als mijn lieve vrouw niet eerst naar huis wilde gaan. Maar ik denk dat God aan het kijken is".
Na de dood van Arshad Khan heeft Adnan gelijk contact opgenomen met de Indiase regering om toestemming te vragen om het lichaam van zijn vader over te laten vliegen naar Islamabad.
Bron: Bollywood Online