Scriptschrijfster Suchita Bhatia heeft een klacht ingediend bij de Writer's Association tegen Yash Raj, omdat ze hem beschuldigd van het stelen van haar script.
Suchita zegt dat ze de script drie jaar geleden, toen genaamd "Osama A Love Story", heeft voorgelezen aan Arjun Sablok van Yash Raj Films. Hij leek blij met de script, maar het heeft nooit de daglicht gezien totdat Suchita hoorde over New York.
Suchita zegt, "Ik schreef een brief naar Aditya Chopra in augustus 2006 over twee verhalen die ik had. Hij vroeg regisseur Arjun Sablok om contact met mij op te nemen. Hij heeft contact met mij opgenomen en wij hadden een afspraak in YRF Studios. Op 1 september heb ik mijn beide verhalen aan hem laten horen en hij reageerde met Wow! Ik bleef hem schrijven, maar ik kreeg geen antwoord meer van hem. Ik liet het erbij zitten, want ik was bezig met ander werk. Tot mijn verrassing zag ik, na drie jaar, New York. Ik was heel erg teleurgesteld om wat zij gedaan hebben. Ze hebben mijn verhaal gebruikt zonder mij geïnformeerd te hebben, laat staat credit gegeven".
Suchita had haar script geregistreerd bij de Writer's Association in 2006 en is bereid om tegen Yash Raj Films te vechten. Arjun Sablok zegt dat dit een goedkope publiciteit stunt is van Suchita.
Bron: Bollywood Online