BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 18 oktober 2006, 01:11   #1 (permalink)
Nikki Satisfashion
Gast

Eten weggooien

Per jaar gooien Nederlanders voor 2,1 miljard euro aan eten weg. Ruim een derde vindt dit soort verspilling eigenlijk zonde van geld en/of milieu. Dit staat in een dossier over
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 06:18   #2 (permalink)
valentijn
Gast

Ik gooi geen eten weg,eten is een gift van GOD wat je moet warderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 08:46   #3 (permalink)
NiniBeebie
Gast

Ik gooi ook bijna nooit eten weg, mijn ouders waren daar altijd heel streng in. Inderdaad zie ik dat ook als iets wat god heeft gegeven en per dag sterven er zoveel kinderen aan honger. :(
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 08:55   #4 (permalink)
l
Gast

Moslims zijn wat dat betreft wel heel strikt en gooien niet snel eten weg. Ik gooi wel eten weg als ik niet meer hoef of het niet lust. Soms bewaar ik het wel, maar ja, je kan het natuurlijk niet te lang bewaren. Laatst was ik in een restaurant en toen had ik alles wat ik niet had opgegeten laten inpakken en had ik dat meegenomen en de volgende dag opgegeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 10:08   #5 (permalink)
Hein
Gast

Re: Eten weggooien

[quote=Nikki Armada]Per jaar gooien Nederlanders voor 2,1 miljard euro aan eten weg. Ruim een derde vindt dit soort verspilling eigenlijk zonde van geld en/of milieu. Dit staat in een dossier over
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 10:19   #6 (permalink)
Brandon Boyd
Gast

Je kan ook 1x in de week je boodschappen doen, dat vind ik ook bewust ipv 3 a 4x in de week, aangezien dat ook wel tijd vergt
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 10:26   #7 (permalink)
Hein
Gast

Citaat:
Originally posted by Ichi the killer
Je kan ook 1x in de week je boodschappen doen, dat vind ik ook bewust ipv 3 a 4x in de week, aangezien dat ook wel tijd vergt
als het verdeeld over de week ben je zo klaar met boodschappen doen want je wat je nodig hebt omdat je erover nagedacht hebt wat je gaat eten

en je komt me niet zeggen dat je zaterdags groente koopt en het pas vrijdag gaat klaar maken

ps boodschappen doen is iets anders dan winkelen waar idd wel tjid vergt (vooral bij dames )
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 10:29   #8 (permalink)
Brandon Boyd
Gast

Dude, ik maak me niet druk om groente (vereert de vriezer)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 11:38   #9 (permalink)
Vanita
Gast

Citaat:
Originally posted by Sita
Moslims zijn wat dat betreft wel heel strikt en gooien niet snel eten weg. Ik gooi wel eten weg als ik niet meer hoef of het niet lust. Soms bewaar ik het wel, maar ja, je kan het natuurlijk niet te lang bewaren. Laatst was ik in een restaurant en toen had ik alles wat ik niet had opgegeten laten inpakken en had ik dat meegenomen en de volgende dag opgegeten.
Ja same here...!

ik doe overigens 1 keer in de 2 weken boodschappen
Ofja, ik ben nu al 3 weken niet geweest :o

hier klopt iets niet... :wall:
  Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 11:58   #10 (permalink)
Hein
Gast

Citaat:
Originally posted by V'tje+-->
QUOTE(V'tje)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten