Elk moment van de dag kunnen we besluiten om zaken anders te gaan doen. Daar hebben we het einde van het jaar niet voor nodig.
Toch vind ik het wel iets hebben om juist wel met het aanbreken van een nieuw kalenderjaar eens achterom te kijken en te beoordelen of ik bepaalde zaken anders wil gaan doen in 2007.
Hebben jullie voornemens voor 2007?
Hoe zijn de voornemens voor 2006 uitgepakt?
Mijn voornemen voor 2007 is om meer te genieten van de kleine en grote dingen die als zo vanzelfsprekend worden aangenomen, en meer tijd doorbrengen met mijn dierbaren. Verder hoop ik dat de een leuke partner in 2007 mijn leven zal binnenlopen.
Originally posted by Sun
Mijn voornemen voor 2007 is om meer te genieten van de kleine en grote dingen die als zo vanzelfsprekend worden aangenomen, en meer tijd doorbrengen met mijn dierbaren. Verder hoop ik dat de een leuke partner in 2007 mijn leven zal binnenlopen.
Waarom zou je tot 2007 wachten met deze voornemens? Begin er vandaag mee, zou ik zeggen.
Daarom geloof ik niet meer in voornemens voor het nieuwe jaar. Als ik een stap dichter naar mijn droom en/of dromen kan maken, dan begin ik er liever vandaag mee dan dat ik er morgen mee wacht.
Zijn weinig mensen die zich aan die voornemens houden.
Als er iets is dat ze moeten laten, stellen ze het altijd uit.
Zoals Nikki reeds heeft verteld, begin NU, en niet later.
Waarom zou je tot 2007 wachten met deze voornemens? Begin er vandaag mee, zou ik zeggen.
Daarom geloof ik niet meer in voornemens voor het nieuwe jaar. Als ik een stap dichter naar mijn droom en/of dromen kan maken, dan begin ik er liever vandaag mee dan dat ik er morgen mee wacht.
dus dat...
waarom wachten met iets als je er vandaag mee kan starten, waardoor je dus een voorsprong opbouwt...