| advertentie | | IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen |  | |
|
14 maart 2005, 19:10
|
#21 (permalink)
| | Gast | Als blijkt dat de oorzaken, maatregelen of verschijnselen niet bekend zijn bij Hindoestanen, dan zal duidelijk zijnd at Hindoestanen niks over diabetes weten. Alle voorlichting die er al is, zal Hindoestanen dan de benodigde informatie kunne geven.
Als er vragen zouden zijn oevr de levensstijl van Hindoestanen, dan pas zou er aangeapste zorg(/voorlichting) kunnen komen aangezien dan pas vast staat dat de situatie bij Hindoestanen afwijkt. In het in de eerste alkinea beschreven komt niet naar voren dat er enige aanpassing aan Hindoestanen nodig is. | |
| |
14 maart 2005, 22:08
|
#22 (permalink)
| | Gast | [quote=****PRADA****] Als blijkt dat de oorzaken, maatregelen of verschijnselen niet bekend zijn bij Hindoestanen, dan zal duidelijk zijnd at Hindoestanen niks over diabetes weten. Alle voorlichting die er al is, zal Hindoestanen dan de benodigde informatie kunne geven.
Als er voorlichting is, maar diabetes is nog onbekend bij Hindoestanen, dan lijkt mij duidelijk dat de huidige voorlichting te kort schiet.
Misschien zou u er eens onderzoeken op na moeten slaan, dan zou namelijk snel duidelijk worden dat de situatie van Hindoestanen anders is dan de gemiddelde inwoner van Nederland. Om maar enkele namen te noemen, onderzoeken van Rankin, Bhopal, Agyemang... Iedereen die iets afweet van diabetesonderzoek weet dat dit de toonaangevende onderzoekers zijn op dit gebied.
[quote=****PRADA****] Ik blijf het met Faya eens. Dus zolang geen van jullie expert is op het gebied van toegepast wetenschappelijk onderzoek, wens ik niet geconfronteerd te worden met jullie hooghartige meningen (inderdaad, niet emer dna meningen).
Ik kan zeggen dat dit onderzoek wetenschappelijk is daar ik dit niet allemaal even zit te verzinnen, ik heb er namelijk een uitgebreid literatuuronderzoek naar gedaan.
Dit onderzoek wordt dan wel uitgevoerd door mij, maar ik word begeleid door één van bovenstaande onderzoekers. Dit betekend dus dat van elk aspect van mijn onderzoek wordt gekeken of dit wel wetenschappelijk verantwoord is.
Minakshi http://diabetes.minakshi.nl | |
| |
14 maart 2005, 22:39
|
#23 (permalink)
| | Gast | Ja, huidige voorlichting schiet tekort. Als uit jouw onderzoek blijkt dat Hindoestanen de oorzaken van diabetes niet kennen, dan zie ik niet in hoe dat betekent dat de voorlichtingsbrochures (om maar wat te noemen) aangepast gaan worden aan die uitkomst. Alles wat in die enquete staat heeft nou eenmaal niet specifiek op Hindoestanen betrekking, behalve als je het hebt oevr de kennis van Hindoestanen op t gebied van diabetes.
Ik heb nergens gezegd dat dit onderzoek niet wetenschapelijk verantwoord is. Ik twijfel alleen aan de omschrijving van het doel. | |
| |
15 maart 2005, 16:51
|
#24 (permalink)
| | Gast | [quote=****PRADA****]Als blijkt dat de oorzaken, maatregelen of verschijnselen niet bekend zijn bij Hindoestanen, dan zal duidelijk zijnd at Hindoestanen niks over diabetes weten. Alle voorlichting die er al is, zal Hindoestanen dan de benodigde informatie kunne geven.
Heb je mn post wel gelezen/begrepen? | |
| |
15 maart 2005, 17:49
|
#25 (permalink)
| | Gast | [quote=Vishal] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door ****PRADA**** Als blijkt dat de oorzaken, maatregelen of verschijnselen niet bekend zijn bij Hindoestanen, dan zal duidelijk zijnd at Hindoestanen niks over diabetes weten. Alle voorlichting die er al is, zal Hindoestanen dan de benodigde informatie kunne geven.
Heb je mn post wel gelezen/begrepen? | Ja en dat wt daar staat heeft nog teeds n iet met aanpassing van wat dan ook aan Hindoesatanen te maken. Als dat d euitleg van verbetring is, dan wordt verbetering van d egezondheiszorg dus gereduceerd tot een betere manier van promotie van bestaande informatie. | |
| |
15 maart 2005, 22:45
|
#26 (permalink)
| | Gast | [quote=Vishal] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door ****PRADA**** Als blijkt dat de oorzaken, maatregelen of verschijnselen niet bekend zijn bij Hindoestanen, dan zal duidelijk zijnd at Hindoestanen niks over diabetes weten. Alle voorlichting die er al is, zal Hindoestanen dan de benodigde informatie kunne geven.
Heb je mn post wel gelezen/begrepen? | doe geen moeite vishal  | |
| |
15 maart 2005, 23:57
|
#27 (permalink)
| | Gast | [quote=Avish.nl] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door Vishal Citaat: |
Heb je mn post wel gelezen/begrepen? | doe geen moeite vishal  | Dus dat. Sommige mensen weten dat ze fout zitten maar zullen het door hun hoge eigen dunk niet toegeven. Door erom heen te draaien met posts die nergens over gaan zetten ze alleen zichzelf voor de gek, maar probeer het tot de betreffende mensen door te laten dringen.  | |
| |
16 maart 2005, 01:06
|
#28 (permalink)
| | Gast | Wat een arrogantie van jullie kant zeg, om misselijk van te worden.
Ik heb al duidelijk uitgelegd dat ik de enquete niet in verband kan brengen met 'verbetering' van de gezondheidszorg, jullie kunne dat kennelijk wel. Wel zie ik de enquete geschikt voor een ander doel, zoal sik al uitgelegd heb. We hebben kennelijk andere definities van 'verbetering van d egezondheidszorg'. Jullie zijn kennelijk met veel minder tevreden als het om die verbetering gaat...... | |
| |
16 maart 2005, 16:32
|
#29 (permalink)
| | Gast | [quote=****PRADA****]Wat een arrogantie van jullie kant zeg, om misselijk van te worden.
1. Je hebt mijn post niet begrepen, lees hem nog eens door.
2. Je vindt het kennelijk niet arrogant om te denken dat je het beter weet dan op zn minst 4 mensen die midden in de gezondheidszorg zitten, waarvan er zeker 3 bezig zijn met wetenschappelijk onderzoek? | |
| |
16 maart 2005, 16:33
|
#30 (permalink)
| | Gast | Citaat: Originally posted by Avish.nl doe geen moeite vishal | Ik weet het, ben te koppig  | |
| |  | | | Discussietools | | | | Weergave | Lineaire weergave |
Regels voor berichten
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML-code is Aan | | | Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.  | |  |
Vertalen: | |