BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 11 maart 2005, 10:22   #1 (permalink)
Minakshi
Gast

Kennis van Hindoestanen over diabetes online onderzoek(5min)

Diabetes is een groot probleem onder Hindoestanen in Nederland. Door mee te doen aan dit online onderzoek naar de kennis van Hindoestanen over diabetes type 2 heb je binnen 5 minuten je steentje bijdragen aan de mogelijke verbetering van de diabeteszorg voor Hindoestanen.

Kijk op http://diabetes.minakshi.nl voor meer informatie en om mee te doen aan het onderzoek.

Groetjes,

Minakshi
  Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 10:26   #2 (permalink)
Naina
Gast

Heb het ingevuld
  Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 10:42   #3 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Heb formulier gelezen, echter niet ingevuld. Ik zie niet in dat deze enquete leid tot verbetering van de diabeteszorg. Ik las dat u studeert op de EUR, wel dan is de nivo van onze universiteiten verslechterd. Desalniettemin succes met je onderzoek en studie.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 21:42   #4 (permalink)
Minakshi
Gast

Citaat:
Originally posted by Faya-lobie
Heb formulier gelezen, echter niet ingevuld. Ik zie niet in dat deze enquete leid tot verbetering van de diabeteszorg. Ik las dat u studeert op de EUR, wel dan is de nivo van onze universiteiten verslechterd. Desalniettemin succes met je onderzoek en studie.
Heeft u ook geleerd dat u een stelling moet onderbouwen met argumenten? Verder is het juist deze instelling waardoor er nog niets is veranderd!

Voor de mensen die wel willen helpen: http://diabetes.minakshi.nl

Alvast bedankt en groetjes,

Minakshi
  Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 22:03   #5 (permalink)
****heterosexual VIKI****
Gast

Ik ben het met Faya eens dat deze enquete niet kan bijdragen aan de diabeteszorg. Ik snap dus niet waarom je dat in je onderzoekje vermeldt. Als je erg ruim bent geweest met je formulering en beodelde dat door dit onderzoekjje de voorlichting naar Hindoestanen toe verbeterd kan worden, dan vind ik de enquete wel geschikt.

Ik ga het ook maar even invullen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 23:50   #6 (permalink)
GIZMO
Gast

Citaat:
Originally posted by Faya-lobie
niveau is netter

alle beetjes helpen trouwens
dus veel succes met je onderzoek
  Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2005, 10:24   #7 (permalink)
India
Gast

Heb het ook al ingevuld....
  Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2005, 03:53   #8 (permalink)
Anwar Puttarjee
Gast

[quote=****PRADA****]Ik ben het met Faya eens dat deze enquete niet kan bijdragen aan de diabeteszorg. Ik snap dus niet waarom je dat in je onderzoekje vermeldt. Als je erg ruim bent geweest met je formulering en beodelde dat door dit onderzoekjje de voorlichting naar Hindoestanen toe verbeterd kan worden, dan vind ik de enquete wel geschikt.

Zegt ze ergens dat het de diabeteszorg voor Hindustanen definitief en zeker zal verbeteren? Nee, ze zegt "mogelijk". Dat is natuurlijk afhankelijk van de uitkomst van de enquete. Eerst lezen, vervolgens je conclusies trekken.

Minakshi, succes met je onderzoek.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2005, 04:05   #9 (permalink)
****heterosexual VIKI****
Gast

[quote=Anwar Puttarjee][quote=****PRADA****]Ik ben het met Faya eens dat deze enquete niet kan bijdragen aan de diabeteszorg. Ik snap dus niet waarom je dat in je onderzoekje vermeldt. Als je erg ruim bent geweest met je formulering en beodelde dat door dit onderzoekjje de voorlichting naar Hindoestanen toe verbeterd kan worden, dan vind ik de enquete wel geschikt.

Jij moet eerst eens leren wat tekstbegrip is. Ik zeg dat dit onderzoekje geenszins bij kan dragen aan diabeteszorg. De vragen hebben slechts betrekking op voorlichting ove rdiabetes.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2005, 04:08   #10 (permalink)
Anwar Puttarjee
Gast

[quote=****PRADA****][quote=Anwar Puttarjee][quote=****PRADA****]Ik ben het met Faya eens dat deze enquete niet kan bijdragen aan de diabeteszorg. Ik snap dus niet waarom je dat in je onderzoekje vermeldt. Als je erg ruim bent geweest met je formulering en beodelde dat door dit onderzoekjje de voorlichting naar Hindoestanen toe verbeterd kan worden, dan vind ik de enquete wel geschikt.

Jij moet eerst eens leren wat tekstbegrip is. Ik zeg dat dit onderzoekje geenszins bij kan dragen aan diabeteszorg. De vragen hebben slechts betrekking op voorlichting ove rdiabetes. Voorlichting is toch een onderdeel van zorg? Het kan dus zeker wel bijdragen hieraan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten