BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 5 april 2005, 11:59   #1 (permalink)
Aashiyana
Gast

Hyperventilatie

Wie heeft er ook weleens last van hyperventilatie?

En hoe gaan jullie daarmee om?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:03   #2 (permalink)
Vanita
Gast

Ik heb er last van, als ik stress heb.. dan doet mijn bortsbeen en ribbenkast pijn en dan adem ik te snel.. dan moet ik tellen.. tussen elke adem 10 tellen.. dan word ik rustig.. en anders ga ik liggen en doe me ogen dicht..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:10   #3 (permalink)
Aashiyana
Gast

Ik heb chronische hyperventilatie. Al 3 jaar. Gelukkig weet ik nu wel hoe ik ermee om moet gaan. Ik ben bijv. yoga gaan doen en mediteer veel. Ik moet zeggen dat ik er veel baat bij heb gehad. Maar zodra ik weer begin te stressen slaat het weer toe.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:20   #4 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Aashiyana dat is een mooie naam. Weet je wat het betekent? Volgens mij betekent het: (liefdes) gek.

Ik heb ooit ook last van soort hyperventilatie gehad. Het werd donker voor mijn ogen, ik voelde me beroerd (duizelig, misselijk), ademhaling was niet echt anders. Voordat ik het aanval kreeeg werd mij een verhaal verteld over hartinfarct. Waarschijnlijk heeft er iets op dat moment in mijn onbewust plaatsgevonden waardoor ik effe ziek werd. Onbewust omdat ik persoonlijk niet bang/vrees of angst meemaakte tijdens het verhaal.
(ben wel naar de dokter geweest en werd mij verteld hyperventilatie of zei hij nou een soort epilepsie? Ik denk dat ik terug moet ik constateer dat ik ook last heb van dementie).
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:31   #5 (permalink)
Aashiyana
Gast

Citaat:
Originally posted by Faya-lobie
Aashiyana dat is een mooie naam. Weet je wat het betekent? Volgens mij betekent het: (liefdes) gek.

Ik heb ooit ook last van soort hyperventilatie gehad. Het werd donker voor mijn ogen, ik voelde me beroerd (duizelig, misselijk), ademhaling was niet echt anders. Voordat ik het aanval kreeeg werd mij een verhaal verteld over hartinfarct. Waarschijnlijk heeft er iets op dat moment in mijn onbewust plaatsgevonden waardoor ik effe ziek werd. Onbewust omdat ik persoonlijk niet bang/vrees of angst meemaakte tijdens het verhaal.
(ben wel naar de dokter geweest en werd mij verteld hyperventilatie of zei hij nou een soort epilepsie? Ik denk dat ik terug moet ik constateer dat ik ook last heb van dementie).
Yes, ik weet maar al te goed wat Aashiyana betekent..haha..
Inderdaad ja, als je voor het eerst HV hebt gehad word je er zo angstig van dat je gelijk denkt aan een heartattack. Althans, dat had ik. Maar voor de rest is het niet gevaarlijk ofzo. Ik heb vele gesprekken met mijn arts gevoerd, want iedere keer als ik weer zo een aanval kreeg, dacht ik dat ik dood ging..Woow! Het zit echt tussen je oren! Gewoon op je ademhaling letten.
Hoezo denk je dat je last hebt van dementie??
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:37   #6 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Dementie was een grapje omdat ik niet meer precies weet wat de dokter zei.

Trouwens, hoe heet je woonplaats?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:46   #7 (permalink)
Aashiyana
Gast

Citaat:

Amsterdam, en de jouwe?? :)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:47   #8 (permalink)
Hein
Gast

Citaat:

ik heb er ook last van
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:48   #9 (permalink)
~Ginger~
Gast

Citaat:
Originally posted by Heineken+-->
QUOTE(Heineken)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:49   #10 (permalink)
Hein
Gast

Citaat:
Originally posted by ~Ginger~+-->
QUOTE(~Ginger~)
Citaat:
Originally posted by Heineken@
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten