Citaat:
Originally posted by Faya-lobie Aashiyana dat is een mooie naam. Weet je wat het betekent? Volgens mij betekent het: (liefdes) gek.
Ik heb ooit ook last van soort hyperventilatie gehad. Het werd donker voor mijn ogen, ik voelde me beroerd (duizelig, misselijk), ademhaling was niet echt anders. Voordat ik het aanval kreeeg werd mij een verhaal verteld over hartinfarct. Waarschijnlijk heeft er iets op dat moment in mijn onbewust plaatsgevonden waardoor ik effe ziek werd. Onbewust omdat ik persoonlijk niet bang/vrees of angst meemaakte tijdens het verhaal.
(ben wel naar de dokter geweest en werd mij verteld hyperventilatie of zei hij nou een soort epilepsie? Ik denk dat ik terug moet ik constateer dat ik ook last heb van dementie). |
Yes, ik weet maar al te goed wat Aashiyana betekent..haha..
Inderdaad ja, als je voor het eerst HV hebt gehad word je er zo angstig van dat je gelijk denkt aan een heartattack. Althans, dat had ik. Maar voor de rest is het niet gevaarlijk ofzo. Ik heb vele gesprekken met mijn arts gevoerd, want iedere keer als ik weer zo een aanval kreeg, dacht ik dat ik dood ging..Woow! Het zit echt tussen je oren! Gewoon op je ademhaling letten.
Hoezo denk je dat je last hebt van dementie??