BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 6 april 2005, 10:49   #1 (permalink)
marise
Gast

Calypso tv

Hallo,

ik ben studente antropologie en voor het vak media, moderniteit en populaire cultuur wil ik graag een presentatie houden over hindostaanse media in Nederland. Ik heb een paar keer naar Calypso tv gekeken en vond dat erg leuk. Ik ben benieuwd want jullie van de zender (of een soortgelijke in Den Haag) vinden. Is het vooral voor ouders bedoeld of vinden jongeren het ook leuk om naar te kijken? Zo ja, wat vinden jullie er dan zo leuk aan? Helpt de zender om een band te scheppen met andere hindostaanse mensen?
Ik hoop dat jullie deze vragen willen beantwoorden.
Dank je wel,
groet Marise :D
  Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2005, 10:52   #2 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Dag Marise.
Nooit van de zender gehoord
  Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2005, 11:47   #3 (permalink)
marise
Gast

calypso tv

Calypso tv zendt uit op A2, een amsterdamse zender. Ik denk dat het vergelijkbaar is met ZEE TV.
Ze zenden oude Bollywood films uit, hindostaanse bijeenkomsten met dans en muziek en je kunt videoclips aanvragen als je moeder of iemand anders die jarig is. Ik weet niet of dat op ZEE TV net zo is. Maar volgens mij is er in de regio Den Haag nog zo'n soort zender.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2005, 11:49   #4 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Is het betaald TV
  Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2005, 12:27   #5 (permalink)
Rosita
Gast

Ik vind er niet zo veel aan. De kwaliteit van die zender is slecht, het lijkt net of je naar Surinaamse tv kijkt. ( daarmee bedoel ik de layout van de uitzendingen.) Misschien dat ik daarom er nooit naar kijk.