BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 11 april 2005, 23:28   #21 (permalink)
bakroe
Gast

Citaat:
Originally posted by Heineken+-->
QUOTE(Heineken)
Citaat:
Originally posted by Baal+-->
QUOTE(Baal)
Citaat:
Originally posted by Heineken
Citaat:
Originally posted by Baal
Citaat:
Originally posted by Heineken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 23:32   #22 (permalink)
bakroe
Gast

Citaat:
Originally posted by V'tje+-->
QUOTE(V'tje)
Citaat:
Originally posted by Baal+-->
QUOTE(Baal)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 23:42   #23 (permalink)
Vanita
Gast

Citaat:

We? Zijn jullie man-vrouw? Gedraag je naar je compressie Vanta.
Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik me moet gedragen?
Ben jij zo een bemoeizuchtige hindoestaan, die naar de buren kijkt en zegt: Chie.. Heb je gezien wat die dochter doet, ze praat met jongens.. Echt een mocho..

Nou Baal-Ji: Als met heineken flirten een zonde is, dan ben ik bereid die zonde mijn hele leven te begaan, Dan ben ik er trots op om in jouw ogen een Mocho te zijn!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 23:50   #24 (permalink)
bakroe
Gast

Citaat:
QUOTE(V'tje)
  Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 00:01   #25 (permalink)
Vanita
Gast

Citaat:

Zie je soms wat vliegen Vanta? Vanita ik heb mensen kennis, als jij met Heinneken wil flirten doe dat vooral maar vraag mij niet of je een mocho bent want dat maak je er zelf naar.
Volgens mij zie jij ze vliegen met dat gezuip van jou!
Gebruik je mensenkennis zonder die lading bekrompenheid, dan kom je een stuk verder..
je mensenkennis is zinloos als je het onjuist hanteert.. Als jij werkelijkwaar mensenkennis bezat had je geweten wat de relatie tussen mij en Hein is..
In ieder geval spring ik niet hoog door te zeggen dat ik mensenkennis bezit, ik bezit het Niet.
Maar ik weet wel onderscheid te maken. Tevens weet ik van mezelf heel goed wie of wat ik ben.. en hetgeen ik schreef over Mocho, dat was sarcastisch. Jij met je mensenkennis zou dat moeten weten, Of niet!?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 01:54   #26 (permalink)
bakroe
Gast

Citaat:
QUOTE(V'tje)
  Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 02:50   #27 (permalink)
A.J.
Gast

Wat Reza volgens mij wil duidelijk maken is dat dit discussieforum richting een datingforum gaat. Althans dat is wat mij opvalt..en ik moet zeggen, dat ik mij daar af en toe ook aan irriteer, maar goed dat terzijde.

Reza, je kunt de overschrijdende normen en waarden ook typeren als een uitvlucht van de reele wereld, waarin ze niet zo vrij en los kunnen zijn ten opzichte van het ander geslacht, en daarom dat dit de perfecte compensatie daarvan is. Moment dat je je begeeft onder het internetleven neem je een andere identiteit aan, jezelf laten overkomen als een persoon die ze dolgraag willen zijn in het echte leven. Wellicht dat het daardoor lijkt dat de tradionele normen en waarden lijken te vervagen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 09:03   #28 (permalink)
Vijai
Gast

Als er in het chit chat gedeelte geflirt oid wordt dan snap ik niet wat het probleem is. Chit chat is bedoeld voor niet-serieuze zaken. Zijn bepaalde mensen boos omdat de vrouwen hier niet met ze flirten ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 09:42   #29 (permalink)
Vanita
Gast

Citaat:

Welke bekrompenheid? Ik kan over mensenkennis praten en kom mij niet verbeteren Vanita, daar moet je bijna 3 maal je leven doen.
Ik schat in jou je waarde maar ga niet beterweten. Als je kan volgen...

Jij wil je inmengen in dingens die je niet moet doen Een Hindoetaanse meisje kent haar plaats
Dat je 3 keer zo oud ben betekend niet dat je de wijsheid bezit! Ik weet niet beter, dat zeg ik ook niet, ik zeg gewoon waar het op staat, maar ja "Sach Bolje Tab Ghaar Mein Mirja Lage"

En waar slaat dat nou weer op?! Een hindoestaans meisje kent haar plaats? Ik weet wel zeker dat elk meisje haar plaats kent, ongeacht ras, en haar plaats is zeker niet onder dat van jou!

Get off that Attitude, (of van het forum )
  Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 09:48   #30 (permalink)
§òñaÿñà
Gast

Citaat:
Originally posted by Bijoy
Als er in het chit chat gedeelte geflirt oid wordt dan snap ik niet wat het probleem is. Chit chat is bedoeld voor niet-serieuze zaken. Zijn bepaalde mensen boos omdat de vrouwen hier niet met ze flirten ofzo?
Ik denk het ook!
Vtje, laat je niet gek maken!!
Sommige dingen zijn het niet waard....
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten