BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 10 april 2005, 00:13   #1 (permalink)
Rìza
Gast

Beste IF-ers:

Misschien zeur ik wel teveel maar in de afgelopen tijd is me iets merkwaardigs opgevallen.

Mensen maken vaak seksistische grappen in elkaars richting. Het onderwerp seks is ook allang geen taboe meer en verder weet ik niet of het aan mij ligt of dat mensen wel heel onzedelijk met elkaar flirten.

Flirten trekt me sowieso niet echt want waarom moet je flirten? Kan je op een andere manier geen aandacht krijgen? Maar als je dan flirt, houdt het dan wel netjes. Waarom meteen zaken als seksualiteit betrekken? Woorden als 'ballen' passeren wel heel frequent de revue in het subforum 'chit-chat' en dan vaak met een dubbelzinnige betekenis.

Worden wij Hindoestanen steeds 'vrijer' en kennen we geen taboes meer? In het kader van deze normvervaging kunnen we wederom de trend in Hindoestaanse films bespreken.

Misschien ben ik wel bekrompen hoor. Ik ben namelijk verre van heilig maar bepaalde onderwerpen kunnen we beter in de privésfeer bespreken als je het mij vraagt.

Overigens val ik niemand af maar probeer ik slechts een mening te profileren. Ik proclameer niet dat het onderwerp 'seksualiteit' vanaf heden verboden is om te bespreken maar vraag me af of er geen grenzen getrokken moeten worden aangezien we Hindoestanen blijven.

Thanks voor uw aandacht.

Mvg.

RB
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 02:02   #2 (permalink)
Sheela
Gast

Een grapje hier en daar moet kunnen, maar als t inderdaad te gek wordt is er ook nog zoiets slims uitgevonden als de PM :)
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 03:30   #3 (permalink)
Ghost...
Gast

Dus omdat wij Hindoestanen zijn, zouden er volgens Riza grenzen moeten worden getrokken?
En waarom is dat? Omdanks het feit dat we Hindoestanen zijn?
Bepaalde mensen vertellen hun hele levensverhaal op het forum. Moeten daar dan geen grenzen worden getrokken?
Zijn bepaalde (hindoestaanse) mensen nog steeds zo bekrompen dat ze grenzen willen stellen betreffende het onderwerp sex?
Op het forum is en kan alles.
Ik ben het ermee eens dat voor bepaalde dingen een Pm meer dan voldoende is, zoals bepaalde topics over mensen die ergens naartoe zijn en daarvoor een topic wordt geopend of men wil slechts een vraag stellen aan een ander lid en dat doet men dan mbv een hele topic. Maar dat ziet men hier blijkbaar als chitchat (so be it then! )

Als Riza nou dat stukje had weggelaten waarin die zegt:" ..aangezien we Hindoestanen zijn.." en met een beter argument kwam, was deze topic nog misschien het moeite waard.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 14:15   #4 (permalink)
pokiewokie
Gast

Bekrompen? Post ff een naaktfoto van jezelf, laat maar zien hoe 'open-minded' jij bent dan.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 16:06   #5 (permalink)
bakroe
Gast

Zit wat in. Is meestal Heiniken en Faya-lobi, banne die twee zou ik zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 21:59   #6 (permalink)
MiKe
Gast

de kindertjes zijn van et forum af, ik herinner me de goeje ouwe dagen nog toen der nog wat jongeren waren
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 22:06   #7 (permalink)
Ghost...
Gast

Als ik een naaktfoto van mezelf zou plaatsen, zou dat niets met 'openminded zijn' te maken hebben.
Dan zou ik dat alleen doen om jullie een plezier te doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 22:36   #8 (permalink)
Rìza
Gast

Ik zei al; misschien ben ik wel bekrompen, ja. Enige reden waarom ik het vroeg was om te kijken of alleen ik het zo zag. Maar schijnbaar moeten we dus met de tijd meegaan en 'taboes doorbreken' ookal zijn we Hindoestanen?

Ik viel niemand aan of af. Was enkel een constatering! En nee, ik hoef geen naaktfoto's te zien van mensen. Ik ben een bekrompen Hindoestaan dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 09:53   #9 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Citaat:
Originally posted by Baldew
Zit wat in. Is meestal Heiniken en Faya-lobi, banne die twee zou ik zeggen.
:laughing: :laughing: :laughing:
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 10:29   #10 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Re: Beste IF-ers:

Citaat:
Originally posted by Rìza
Misschien zeur ik wel teveel

:nod: ........... :laughing: :laughing:
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten