BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > IndianFlava.NL Lounge

IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 10 april 2005, 11:05   #1 (permalink)
Sheela
Gast

top 5 van..

Bij de videotheek waar ik gister langsging lagen allerlei flyers van party's en ook een klein flyerboekie van Pagel.nl, en al bladerend kwam ik een door hun opgestelde top 5 tegen van meest bezochte hindoestaanse websites, daar stond op

1- Kaise.nl
2- Pagel.nl
3- Indianfeelings.nl
4-Bollywoodplaza.nl
5.Hindulife.nl
Zal wel komen door alle snapshots die ze daar bij anderen hebben :laughing: ,en die veel mensen aantrekt die op zoek zijn naar hun fotootje ofzo, en die top 5 hebben ze zeker zelf bedacht maarreh.... wij horen op 1 hoor vind ik :P :P
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 11:14   #2 (permalink)
MsLalkie
Gast

Re: top 5 van..

[quote=Sheela]Bij de videotheek waar ik gister langsging lagen allerlei flyers van party's en ook een klein flyerboekie van Pagel.nl, en al bladerend kwam ik een door hun opgestelde top 5 tegen van meest bezochte hindoestaanse websites, daar stond op

1- Kaise.nl
2- Pagel.nl
3- Indianfeelings.nl
4-Bollywoodplaza.nl
5.Hindulife.nl
Zal wel komen door alle snapshots die ze daar bij anderen hebben :laughing: ,en die veel mensen aantrekt die op zoek zijn naar hun fotootje ofzo, en die top 5 hebben ze zeker zelf bedacht

Ik vraag me altijd af hoe ze dit onderzocht hebben, als het daadwerkelijk gebaseerd is op een onderzoek en niet verzonnen is. Ik mis namelijk de website sangam. Sangam heeft ook een groot aantal bezoekers. Ik kan me haast niet voorstellen dat zij niet in de top 5 zitten. Selectief onderzoekje??
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 16:26   #3 (permalink)
Sheela
Gast

[quote=MsLalkie]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sheela
Bij de videotheek waar ik gister langsging lagen allerlei flyers van party's en ook een klein flyerboekie van Pagel.nl, en al bladerend kwam ik een door hun opgestelde top 5 tegen van meest bezochte hindoestaanse websites, daar stond op

1- Kaise.nl
2- Pagel.nl
3- Indianfeelings.nl
4-Bollywoodplaza.nl
5.Hindulife.nl
Zal wel komen door alle snapshots die ze daar bij anderen hebben :laughing: ,en die veel mensen aantrekt die op zoek zijn naar hun fotootje ofzo, en die top 5 hebben ze zeker zelf bedacht

Ik vraag me altijd af hoe ze dit onderzocht hebben, als het daadwerkelijk gebaseerd is op een onderzoek en niet verzonnen is. Ik mis namelijk de website sangam. Sangam heeft ook een groot aantal bezoekers. Ik kan me haast niet voorstellen dat zij niet in de top 5 zitten. Selectief onderzoekje??
Maybe, who knows, zou kunnen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 17:10   #4 (permalink)
Akshaye
Gast

Citaat:
Originally posted by Sheela

1- Kaise.nl
2- Pagel.nl
3- Indianfeelings.nl
4-Bollywoodplaza.nl
5.Hindulife.nl
Zal wel komen door alle snapshots die ze daar bij anderen hebben :laughing: ,en die veel mensen aantrekt die op zoek zijn naar hun fotootje ofzo, en die top 5 hebben ze zeker zelf bedacht maarreh.... wij horen op 1 hoor vind ik :P :P
Ik kan je alvast verklappen hoe het komt dat nummer 4 zo hoog staat:

http://www.bollywoodplaza.nl/Lucky_Banner.swf
.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 17:15   #5 (permalink)
NiniBeebie
Gast

IF nr 1 :D
  Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 19:01   #6 (permalink)
Oxazepamum
Gast

Citaat:
Originally posted by Sheela
[b] 1- Kaise.nl
2- Pagel.nl
3- Indianfeelings.nl
4-Bollywoodplaza.nl
5.Hindulife.nl
Of je hebt een verkeerde url gequote, of ik heb nu de wereldwijde primeur van een niet eerder besproken heimelijk genoegen van de Nederlandse Hindoestaan; Gefreesde staalvezel voor Industrievloeren, Gestanste staalvezel, Getrokken draadvezel, gietmortels, reparatiemortels en polypropyleenvezels.

foei foei broeders en zusters, jullie stellen de familie en de gemeenschap zwaar teleur!! De rapen zullen gaar zijn als Amitabh en co hier achterkomen als ze in juni in Amsterdam zijn!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 09:44   #7 (permalink)
Sheela
Gast

Citaat:
Originally posted by Citadis+-->
QUOTE(Citadis)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 10:42   #8 (permalink)
A.J.
Gast

Citaat:
Originally posted by Sheela+-->
QUOTE(Sheela)
Citaat:
Originally posted by Citadis@
  Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 10:46   #9 (permalink)
Vanita
Gast

Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten