| advertentie | | IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen |  | |
|
13 april 2005, 15:55
|
#21 (permalink)
| | Gast | Ik zou echt iedereens hand nalopen gewoon.
"Verdomme, Dekhao Apen Haath Nani!!" | |
| |
13 april 2005, 15:56
|
#22 (permalink)
| | Gast | Citaat: Originally posted by Pawan Ik zou echt iedereens hand nalopen gewoon.
"Verdomme, Dekhao Apen Haath Nani!!" |  | |
| |
13 april 2005, 15:58
|
#23 (permalink)
| | Gast | [quote=Aashiyana] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door India
Alle mensen hebben last van huidschilfers
Inderdaad zweten boven het eten is :bleh: heb een keer op een bruiloft een nagel gevonden in roti met rode nagellak erop :dead: | :o Das wel erg.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, getsieeeee, mikado, gatver man, en toen?? | Niks moest bijna kotsen!
Ben op gestaan ,eten weg gegooit  | |
| |
13 april 2005, 16:00
|
#24 (permalink)
| | Gast | [quote=India] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door Aashiyana Citaat: |
Inderdaad zweten boven het eten is :bleh: heb een keer op een bruiloft een nagel gevonden in roti met rode nagellak erop :dead: | :o Das wel erg.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, getsieeeee, mikado, gatver man, en toen?? | Niks moest bijna kotsen!
Ben op gestaan ,eten weg gegooit  | Goh dan ben jij nog beschaafd baab re. Ik zou naar de band toelopen en vragen of ze even wilden omroepen of iemand misschien haar nagel kwijt is geraakt, hij lag namelijk in de roti ! | |
| |
13 april 2005, 16:01
|
#25 (permalink)
| | Gast | [quote=Pawan] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door India Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door Aashiyana Citaat: |
Ben op gestaan ,eten weg gegooit  | Goh dan ben jij nog beschaafd baab re. Ik zou naar de band toelopen en vragen of ze even wilden omroepen of iemand misschien haar nagel kwijt is geraakt, hij lag namelijk in de roti ! |  walgelijk he? | |
| |
13 april 2005, 16:03
|
#26 (permalink)
| | Gast | Op z'n zachtst gezegd ja | |
| |
13 april 2005, 16:04
|
#27 (permalink)
| | Gast | Citaat: Originally posted by Pawan Op z'n zachtst gezegd ja |
Anderen mensen moesten ook nog eten en er hadden al zoveel mensen voor mij gegeten  | |
| |
13 april 2005, 16:14
|
#28 (permalink)
| | Gast | heb een keer een kakkerlak gevonden bij mijn roti kip..dit was vlakbij de haagse markt.. | |
| |
13 april 2005, 16:15
|
#29 (permalink)
| | Gast | Dus dat vinden jullie vies, mensen. Dus jullie zouden net als ik een donororgaan weigeren als je echt nodig zou hebben. Dat is volgens mij ook vies, een orgaan van een ander in je eigen lichaam. Of maken jullie een uitzondering op dat gebied? | |
| |
13 april 2005, 16:21
|
#30 (permalink)
| | Gast | IK HOEF DIE NASI VAN VANDAAG NIET MEER  | |
| |  | | | Discussietools | | | | Weergave | Lineaire weergave |
Regels voor berichten
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML-code is Aan | | | Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.  | |  |
Vertalen: | |