| advertentie | | IndianFlava.NL Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen |  | |
|
13 april 2005, 15:26
|
#1 (permalink)
| | Gast | Wie heeft er tijdens uit eten Weleens een haar in zijn/haar eten gevonden?? Wat zou je doen?? Opstaan op gelijk pleite, of zou je het melden en een nieuwe portie bestellen?? Nou, ik heb het meegemaakt jonge, en ik werd misselijk, ben toen ook weggegaan, zonder te betalen..Tsjaa, sorry, beter opletten zou ik zeggen, want achteraf stond er eentje met losse haren te koken.
Maar ehh ik had echt geen trek meer! | |
| |
13 april 2005, 15:31
|
#2 (permalink)
| | Gast | Gelukkig nog noooit meegemaakt! | |
| |
13 april 2005, 15:32
|
#3 (permalink)
| | Gast | Ik werd gewoon gek mennn!! En ik had al zooo eeen trek in die Nasi Kip van New Peking, nohhh, ik werd echt gek, ieuw! | |
| |
13 april 2005, 15:32
|
#4 (permalink)
| | Gast | Re: Wie heeft er tijdens uit eten Citaat: Originally posted by Aashiyana Weleens een haar in zijn/haar eten gevonden?? Wat zou je doen?? Opstaan op gelijk pleite, of zou je het melden en een nieuwe portie bestellen?? Nou, ik heb het meegemaakt jonge, en ik werd misselijk, ben toen ook weggegaan, zonder te betalen..Tsjaa, sorry, beter opletten zou ik zeggen, want achteraf stond er eentje met losse haren te koken.
Maar ehh ik had echt geen trek meer! | Nooit meegemaakt maar weet wel zeker dat ik hetzelfde zou hebben gedaan als jij. en daar nooit zijn terug gekomen ook al is het de lekkerste tent uit de omgeving  | |
| |
13 april 2005, 15:34
|
#5 (permalink)
| | Gast | Re: Wie heeft er tijdens uit eten Citaat: | Originally posted by Heineken+--> QUOTE(Heineken) | |
| |
13 april 2005, 15:36
|
#6 (permalink)
| | Gast | Re: Wie heeft er tijdens uit eten Citaat: | Originally posted by Aashiyana+--> QUOTE(Aashiyana) Citaat: Originally posted by Heineken@ | |
| |
13 april 2005, 15:38
|
#7 (permalink)
| | Gast | Heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik zit nu te denken heh.
Dagelijks verliest een mens wel miniscule huidschilfertjes en nagelstukjes en haartjes enzo.
Bij koks zullen die dingen wel in je eten terecht komen, dus misschien eet je als je buiten eet zoiezo een deel van de chefkok mee  | |
| |
13 april 2005, 15:38
|
#8 (permalink)
| | Gast | Nam Tin, bij Waterlooplein, jeezus jonge, die witte Nasi met kipblokjes en ei doorheen..sjeeess, en ze zijn daar zo schoon. Erg belangrijk!! Maar die nasi is echt lekker joh! | |
| |
13 april 2005, 15:41
|
#10 (permalink)
| | Gast | [quote=Lotus] Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door Pawan Heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik zit nu te denken heh.
Dagelijks verliest een mens wel miniscule huidschilfertjes en nagelstukjes en haartjes enzo.
Bij koks zullen die dingen wel in je eten terecht komen, dus misschien eet je als je buiten eet zoiezo een deel van de chefkok mee  | Als je het zo stelt, ieuw
Jaa ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij had ik ergens gelezen dat het idd zo is en dat is idd een supersmerige gedachte | |
| |  | | | Discussietools | | | | Weergave | Lineaire weergave |
Regels voor berichten
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML-code is Aan | | | Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.
Vertalen: | |
| | |