Ben vergete me voor te stelle :P
Ik ben Shaidoe
woon in ODB
Hobby's: Voetballen. handballen. basketballen, fitnissen, reizen, slapen enz..
School: MBO
Leeftijd: 16-01-198. raad maar..
Meer weten??
Vraag maar wie weet beantwoord ik het wel
Laatst gewijzigd door shaidoe : 13 oktober 2008 om 14:23.
uhm is dat belangrijk dan?
en je mag hem ook ff verwelkomen niet alleen ben je man of vrouw voor alle andere mods ik let op deze member want dit is niet zijn eerste rare poste
ontopic: Shaidoe welkom hier en veel plezier en maak er wat van he :P
muahaha oke welkom en veel plezier AGAIN! en ik vind het nergens op slaan dat je so praat want er staat tog onder vraag me en wie weet ik beantwoord ik het.. maar oke scott let maar op mij je mag me soveel waarschuwingen geven als je wilt hoor het is tog jou site
jah maar omdat dat er staat wil niet zegge dat je hem niet hoef te verwelkomen en hoezo slaat het nergens op ik heb al gezien dat je goed bezig bent dus verder is er geen probleem je hebt al een aantaal poste's dus is goed
muahaha oke welkom en veel plezier AGAIN! en ik vind het nergens op slaan dat je so praat want er staat tog onder vraag me en wie weet ik beantwoord ik het.. maar oke scott let maar op mij je mag me soveel waarschuwingen geven als je wilt hoor het is tog jou site
Welcome Shaidoe
Laatst gewijzigd door shaidoe : 13 oktober 2008 om 14:21.
jah maar omdat dat er staat wil niet zegge dat je hem niet hoef te verwelkomen en hoezo slaat het nergens op ik heb al gezien dat je goed bezig bent dus verder is er geen probleem je hebt al een aantaal poste's dus is goed