Dank je wel allen hierboven:)
Ik heb een tijd op Indianfeelings gezeten als Moenna, inmiddels een hele tijd terug

Vissie-J...die nick komt me nog bekend voor zelfs
Ik had nooit een probleem gehad met jou Vissie-J, en als ik het wel had gehad had ik het ook gemeld!
Maar daar ben ik gebanned omdat ik kritiek gaf op het wanbeleid van de forumbeheerders en moderators.
Het zou me niks verbazen als hier meer ex-IF leden zitten..
Als daar vriendjes van de toenmalige 'leiding' bij zaten, kom ik er toch wel achter

Dat forum liep als een trein. En nu kijk ik, is het niets meer. Omdat het gerund werd door een stelletje incompetente prutsers. Tja, had ik toch gelijk:)
Kaise...natuurlijk ben ik daar ook geweest, maar dan als 'guest'. Idem dito. Nu is het ook reeds gesloten, en ik wens echt geen lid te worden van een site die meer slechts doet voor HINDUSTANEN dan goeds.
Helemaal op afgeknapt.
Hindimusic 4u ben ik wel eens tegengekomen, maar ik kom er nooit eerlijk gezegd. Ik zal eens kijken weer
Nederlandse fora zijn niks aan. Marokkaanse fora kunnen wel interessant zijn. Via mensen die ik ken kwam ik terecht bij Maroc.nl en Marokko.nl...bij de een ben ik voor het leven gebanned na commentaar, bij de ander ben ik zelf weggegaan omdat ik al zag hoe moderators hun vriendjes beschermden omdat die dachten alles mochten te zeggen tegen iedereen tot ze mij tegenkwamen
Ik ben momenteel zelfs een van de moderators van een 1 jarig oud Marokkaans forum, Hafla.nl. Het is ook nog niet zo druk, maar het komt.
Het is een site voor in de eerste plaats Urban Marokkanen die een beetje genoeg hebben van de grote Marokkaanse fora, die al even corrupt zijn als de Hindustaanse!
En ik ben zo eerlijk he...Ik ben net Gandhi