BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > Nieuws & Actualiteiten

Nieuws & Actualiteiten Praten over de actualiteitenprogramma's, andere programma's die op de tv komen en wat er in de kranten staan.
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 15 januari 2009, 22:49   #11 (permalink)

Geslacht: Man
Rep kracht: 0 Visnoe is an unknown quantity at this point
Re: Laxmi Narayan Mandir

Beste Dewanand,

Ik praat niet over de hoe de hindoe leeft of hoe zij hun geloof beleiden.

Ik discuseer alleen over het bouwen vam de mandir.

Deze mandir is heel goed bereikbaar van Rotterdam, Den Haag Leiden en Amsterdam is er een verbindig met de Randstadrail er is een station naast de mandir.

Je hebt gelijk, als er in de toekomst gepreekt moet worden dat zal het zeker in het Nederlands moeten gebeuren echter mantra´s zijn soms moeilijk te vertalen maar het is zeker mogelijk Pandiet Attry en ook pandiet Tewarie doen het allebei zo ook andere pandiets.

Ik ben zelf een grote voorstander voor het preken in het nederlands.

Ik ga geen discussie aan over de pandiets zoals ik schrijf allen over de bouw van de mandir.

Deze mandir komt er dit is geen DROOM maar een werkelijkheid welke ook JIJ onder ogen moet zien ik praat niet over een Cyber mandir.

Jouw andere suggesties gaan over de toekomst als de mandir gebouwd is deze zullen dan ook ik de toekomst worden besproken.

Ik wil en ga niet in hoe Nederlanders of andere mensen zijn ik respecteer een ieder en vergeet niet WIJ leven in Nederland en ik werk ook met Nederlanders ook Turken en Marokkanen het zijn ook toffe hard werkende mensen.

Zij hebben wel 1 ding gemeen zij geven geld aan het goede doel of dit voor een moskee is of vor de Tsunami of honger en armoede.

De hindoestaan wacht en wacht tot dat er weer in hun buurt een moskee gebouwd wordt dan vragen zij zich af waarom het de hindoe niet lukt, Ja zal er dan worden gezegd er is geen SOEMMAT.

Door 1 Euro te doneren zullen wij geen soemmat krijgen maar wel een mandir waar wij kunnen werken aan Soemmat en broeder en zuster en naast liefde.

Ik ben trots dat wij in Nederland dit mogen bouwen, in een ander land zou dit misschien niet mogelijk zijn.

Ik discuseer graag via internet met je zodat een ander dit ook kan lezen.

Als je dit wilt mag je de anderen op deze site wijzen om ook mee te discuseren.

Visnoe
Visnoe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten