BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Religie & Spiritualiteit Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts wordt je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen.
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 6 oktober 2007, 15:55   #11 (permalink)
G.J
Gast

(Ranjita @ Oct 6 2007, 11:17 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Ram Ram,

Ik ken ook een expert op dat gebied die pandit is, maar ik zeg niet wie. Want ik heb iemand door diegene kapot zien gaan door vashi karan en andere soorten ujhaai. Je kan er enorme schade mee aanrichten bij een persoon. Ik ken ook iemand die het heeft uitgeprobeerd bij zijn cavia. Nou, die cavia draaide dus helemaal door en na 2 weken is ie overleden.[/b][/quote]

ja het is niet mijn bedoeling om iemand kapot te maken hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2007, 00:25   #12 (permalink)
Ranjita
Gast

(G.J @ Oct 6 2007, 12:55 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ja het is niet mijn bedoeling om iemand kapot te maken hoor[/b][/quote]

Ram Ram,

Wat wil je er dan mee doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2007, 01:52   #13 (permalink)
G.J
Gast

(Ranjita @ Oct 6 2007, 11:25 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ram Ram,

Wat wil je er dan mee doen?[/b][/quote]
ik heb teveel dingen ondoordacht gedaan in mijn relatie en mensen proberen ons uit elkaar te drijven met zwarte magie en woorden enzo we blijven maar vechten tegen die dingen zie dit eigenlijk meer als een ''oplossing'' wie niet waagt die niet wint
  Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2007, 18:02   #14 (permalink)
Ranjita
Gast

Ram Ram,

Oke, dat is vervelend. Een kennis van me heeft dat ook meegemaakt. Maar is er dan geen pandit die er wat tegen kan doen? Ik weet dat er 1 pandit was die heel goed tegen ujhaai kon vechten, zonder ujhaai te gebruiken, maar die is helaas een paar weken geleden overleden:( (ujhaai=zwarte magie)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2007, 21:19   #15 (permalink)
G.J
Gast

(Ranjita @ Oct 7 2007, 05:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ram Ram,

Oke, dat is vervelend. Een kennis van me heeft dat ook meegemaakt. Maar is er dan geen pandit die er wat tegen kan doen? Ik weet dat er 1 pandit was die heel goed tegen ujhaai kon vechten, zonder ujhaai te gebruiken, maar die is helaas een paar weken geleden overleden:( (ujhaai=zwarte magie)[/b][/quote]

ja daarom van je famillie moet je het hebben he...
en met vashi karan is et ni de bedoeling dat ik zeg ga in je mand en blijf daar maar op dat moment staan we net ff sterker dan al dat gezeur snap je
  Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2007, 13:45   #16 (permalink)
Dharkan
Gast

(G.J @ Oct 7 2007, 12:52 AM) <{POST_SNAPBACK}>
ik heb teveel dingen ondoordacht gedaan in mijn relatie en mensen proberen ons uit elkaar te drijven met zwarte magie en woorden enzo we blijven maar vechten tegen die dingen zie dit eigenlijk meer als een ''oplossing'' wie niet waagt die niet wint[/b][/quote]

Hallo G.J.

Omdat iemand jou afgunstig is en zwarte magie gebruikt om jou hele leven ongelukkig te zien..is niet de rede dat jij zwarte magie gaat gebruiken om diegene kapot te maken.
Het beste wat je kan doen is bidden tot god vanuit je hart..vraag aan god dat hij je een weg laat zien om je relatie problemen op te lossen. In dit soort gevallen geld het spreekwoord "oog om oog tand om tand" niet!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2007, 00:28   #17 (permalink)
Mahesh
Gast

Aum Namah Shivaaya

G.J. punt ik heb gelezen wat jou overkomt en waarom jij vashi karan wilt gebruiken... ik kan je zeggen dat je daarmee je relatie zal verslechteren, want het is niet om te doen wat jij wilt.

Vashi karan is dwangmatig de vrije wil van iemand uitschakelen en je eigen wil opdwingen. Dit laat ook sporen na... oke, je wil wordt gedaan, dus je kunt iemand op deze dwingen om bij je te blijven maar desondanks kun je geen ruzies ermee stoppen, sterker nog, die zullen toenemen. De persoon waarop vashi karan gedaan is, zal hier ook blijvende gevolgen van ondervinden die met de tijd steeds erger worden.

Je moet niet denken dat je de emoties van een persoon hiermee veranderd, die kun je niet veranderen. Wat er gebeurt is ongeveer het volgende:

Een persoon wil niet bij je zijn, die wil jou niet als partner. Met vashi karan zorg je ervoor dat die persoon toch voor jouw kiest. Dit kiezen is niet emotioneel, want emotioneel zal die persoon nooit jou als partner gaan willen. wat er gebeurt is dat die persoon toch bij je zal wonen, zonder het echt te willen. Ze zal niet weg gaan, waarom zal ze ook nooit echt snappen maar tegelijkertijd zal ze ook niet bij je willen zijn. Snap je?

Dit zorgt voor een dwangmatige relatie die geen liefde en genegeheid kent. De een is als een zombie in deze relatie omdat er geen betere alternatief lijkt te zijn.

In de relatie zal er veel ruzie zijn en heel veel spanningen.

Het levert dus niet het gewenste resultaat.

Als ik jouw verhaal goed gelezen heb, zoek je eigenlijk geen vashi karan maar juist iemand die de nagatieve invloeden van buiten, die op jullie gebracht is, weg kan nemen. Dat is geen vashi karan. Je zoekt juist iemand di ekan bepalen of er iemand tantra op jullie gebruikt heeft en dat dan kan wegnemen. Dat is iets heel anders.......

Misschien kun je jullie familie-pandit raadplegen of een andere pandit die jij of een van je familieleden kent?

Als er nu tantra is gebruikt en je doet er vashi karan bij, dan gaat het helemaal mis. Je krijgt dan twee tegenwerkende krachten en dat kan ervoor zorgen dat de persoon gek wordt. Ze zal tegelijk in twee tegengestelde richtingen getrokken worden....... dat is echt af te raden.

Ik hoop dat je mijn verhaal snapt.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 18:36   #18 (permalink)
vissie-j
Gast

(G.J @ Oct 6 2007, 10:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ik heb teveel dingen ondoordacht gedaan in mijn relatie en mensen proberen ons uit elkaar te drijven met zwarte magie en woorden enzo we blijven maar vechten tegen die dingen zie dit eigenlijk meer als een ''oplossing'' wie niet waagt die niet wint[/b][/quote]

Fouten maken is menselijk, en dat mensen je uitelkaar proberen te drijven op welke manier dan ook, moet je zien als test...
als jullie slagen, dan lukt het die mensen neit jullie uitelkaar te drijven... dus je hebt het niet nodig...

(G.J @ Oct 7 2007, 06:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ja daarom van je famillie moet je het hebben he...
en met vashi karan is et ni de bedoeling dat ik zeg ga in je mand en blijf daar maar op dat moment staan we net ff sterker dan al dat gezeur snap je[/b][/quote]

niet alle mensen zullen het eens zijn met jou/jullie mening in jou/jullie leven, dat is hun pech, jou/jullie leven, dus jij/jullie moeten toch laten zien dat jullie voorelkaar kiezen.... en dat niemand er tussen kan komen en dat jullie alle nodige problemen tegen gaan....
  Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 00:53   #19 (permalink)
G.J
Gast

(Mahesh @ Oct 9 2007, 11:28 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Aum Namah Shivaaya

G.J. punt ik heb gelezen wat jou overkomt en waarom jij vashi karan wilt gebruiken... ik kan je zeggen dat je daarmee je relatie zal verslechteren, want het is niet om te doen wat jij wilt.

Vashi karan is dwangmatig de vrije wil van iemand uitschakelen en je eigen wil opdwingen. Dit laat ook sporen na... oke, je wil wordt gedaan, dus je kunt iemand op deze dwingen om bij je te blijven maar desondanks kun je geen ruzies ermee stoppen, sterker nog, die zullen toenemen. De persoon waarop vashi karan gedaan is, zal hier ook blijvende gevolgen van ondervinden die met de tijd steeds erger worden.

Je moet niet denken dat je de emoties van een persoon hiermee veranderd, die kun je niet veranderen. Wat er gebeurt is ongeveer het volgende:

Een persoon wil niet bij je zijn, die wil jou niet als partner. Met vashi karan zorg je ervoor dat die persoon toch voor jouw kiest. Dit kiezen is niet emotioneel, want emotioneel zal die persoon nooit jou als partner gaan willen. wat er gebeurt is dat die persoon toch bij je zal wonen, zonder het echt te willen. Ze zal niet weg gaan, waarom zal ze ook nooit echt snappen maar tegelijkertijd zal ze ook niet bij je willen zijn. Snap je?

Dit zorgt voor een dwangmatige relatie die geen liefde en genegeheid kent. De een is als een zombie in deze relatie omdat er geen betere alternatief lijkt te zijn.

In de relatie zal er veel ruzie zijn en heel veel spanningen.

Het levert dus niet het gewenste resultaat.

Als ik jouw verhaal goed gelezen heb, zoek je eigenlijk geen vashi karan maar juist iemand die de nagatieve invloeden van buiten, die op jullie gebracht is, weg kan nemen. Dat is geen vashi karan. Je zoekt juist iemand di ekan bepalen of er iemand tantra op jullie gebruikt heeft en dat dan kan wegnemen. Dat is iets heel anders.......

Misschien kun je jullie familie-pandit raadplegen of een andere pandit die jij of een van je familieleden kent?

Als er nu tantra is gebruikt en je doet er vashi karan bij, dan gaat het helemaal mis. Je krijgt dan twee tegenwerkende krachten en dat kan ervoor zorgen dat de persoon gek wordt. Ze zal tegelijk in twee tegengestelde richtingen getrokken worden....... dat is echt af te raden.

Ik hoop dat je mijn verhaal snapt.[/b][/quote]

thnx voor de duidelijke uitleg ik snap het zeer zeker
vind je het stom klinken als ik het toch zou willen proberen?
en famillie pandit... nee die hebben wij niet ik heb een nederlandse opvoeding gehad dus vandaar dat ik overal rond zoek
maar in iedergeval echt bedankt voor de duidelijk uitleg

groeten G.J
  Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 19:06   #20 (permalink)
Ranjita
Gast

Ram Ram,

Waarom wil je iets proberen/doen als je weet dat het verkeerd is?

Bid tot Bhagwaan en vertrouw op Hem. Zoek een goede pandit die er wat aan kan doen. Een goede pandit kan je ervan beschermen en je een beschermingsketting ofzo geven (weet niet meer hoe dat precies heet). De pandit die ik kende en dat kon, is helaas overleden. Maar misschien kan pandit Parshoeram, Jwalapersad of Bansidhar je helpen. Er zal vast en zeker een pandit zijn die je kan helpen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten