BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > IndianFlava.NL Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Religie & Spiritualiteit Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts wordt je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen.
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 22 september 2007, 14:18   #1 (permalink)
G.J
Gast

Beste mensen op deze site heb ik over vashi karan gelezen heb onder meer via google verder gezocht over dat onderwerp maar werd er eigenlijk niet veel wijzer van en aangezien ik op deze site heb gelezen dat mensen het hebben toegepast wou ik graag vragen of diegene mij text en uitleg kunnen geven om mij te helpen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 19:46   #2 (permalink)
Mahesh
Gast

Aum Namah Shivaaya

Vashi karan is tantristisch, het kan niet zomaar gebruikt worden. Het komt in vele vormen........ het is iets om anderen in je macht te krijgen.. dat is wat vashi karan ook letterlijk betekent. Je eigen wil op iemand anders leggen. Ik bezie dit niet als positief.. en raadt het ook af om je ermee te bemoeien. Het levert weinig goeds op.....
  Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 16:38   #3 (permalink)
G.J
Gast

(Mahesh @ Sep 25 2007, 06:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Aum Namah Shivaaya

Vashi karan is tantristisch, het kan niet zomaar gebruikt worden. Het komt in vele vormen........ het is iets om anderen in je macht te krijgen.. dat is wat vashi karan ook letterlijk betekent. Je eigen wil op iemand anders leggen. Ik bezie dit niet als positief.. en raadt het ook af om je ermee te bemoeien. Het levert weinig goeds op.....[/b][/quote]

ja dat besef ik ook dat het niet positief is... maar waar moet je voor zoiets heen gaan?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 18:23   #4 (permalink)
Ranjita
Gast

Ram Ram,

Nou G.J. dan moet je gaan naar die pandits die expert zijn in ujhaai en dat soort dingen [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img] Ik zou het maar niet doen als ik jou was, want Bhagwaan gaat je dan zwaar straffen!! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/angry.gif[/img]

Door die mantra's kan je elke man, vrouw, ambtenaar, minister, Devta, ziel, dier... echt zowat ieder levend wezen onder controle houden en hem/haar je wensen laten uitvoeren. Je hebt die persoon dan zowat volledig in je macht. Het is echt een eng idee. Je kan die persoon van alles laten doen wat je wilt. Zelfs door middel van simpele dingen als fruit, Supari of water. Ook moet je enkele bepaalde andere dingen hebben, die helaas zijn te verkrijgen in een aantal pooja-winkels [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
  Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 22:21   #5 (permalink)
Soedjata
Gast

(Ranjita @ Sep 30 2007, 02:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ram Ram,

Nou G.J. dan moet je gaan naar die pandits die expert zijn in ujhaai en dat soort dingen [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img] Ik zou het maar niet doen als ik jou was, want Bhagwaan gaat je dan zwaar straffen!! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/angry.gif[/img]

Door die mantra's kan je elke man, vrouw, ambtenaar, minister, Devta, ziel, dier... echt zowat ieder levend wezen onder controle houden en hem/haar je wensen laten uitvoeren. Je hebt die persoon dan zowat volledig in je macht. Het is echt een eng idee. Je kan die persoon van alles laten doen wat je wilt. Zelfs door middel van simpele dingen als fruit, Supari of water. Ook moet je enkele bepaalde andere dingen hebben, die helaas zijn te verkrijgen in een aantal pooja-winkels [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img][/b][/quote]

G.J> als je gaat proberen laat me weten hoe je t heb ervaren.. anders wil ik t zeker wel een keer proberen..

dus eigenlijk is vashi karan gwn voodoo?? coowl
  Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2007, 15:32   #6 (permalink)
G.J
Gast

(Ranjita @ Sep 30 2007, 05:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ram Ram,

Door die mantra's kan je elke man, vrouw, ambtenaar, minister, Devta, ziel, dier... echt zowat ieder levend wezen onder controle houden en hem/haar je wensen laten uitvoeren. Je hebt die persoon dan zowat volledig in je macht. Het is echt een eng idee. Je kan die persoon van alles laten doen wat je wilt. Zelfs door middel van simpele dingen als fruit, Supari of water. Ook moet je enkele bepaalde andere dingen hebben, die helaas zijn te verkrijgen in een aantal pooja-winkels [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img][/b][/quote]

ja mijn zwager had een pandit gevonden maar die wou het niet doen
dus ik denk dat ik moet zoeken tot ik een ons weeg helaas
ben helaas niet al te bekend met zulke dingen ben half bloedje en heb een nederlandse opvoeding gehad pffff maar ik zoek wel door
  Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 11:39   #7 (permalink)
Soedjata
Gast

(G.J @ Oct 4 2007, 11:32 AM) <{POST_SNAPBACK}>
ja mijn zwager had een pandit gevonden maar die wou het niet doen
dus ik denk dat ik moet zoeken tot ik een ons weeg helaas
ben helaas niet al te bekend met zulke dingen ben half bloedje en heb een nederlandse opvoeding gehad pffff maar ik zoek wel door[/b][/quote]

yo g.j. ik wens u heel veel suc6 met uw zoektocht.. laat me weten wat uw ervaringen mee zijn..
euhm.. misgien dat ik een odjhaai iemand ken.. iemand had me er over verteld.. dat ie was jharaan.. je weet wel.. kali nazar oetare..
maar t was m nioet sjow goed bevallen.. hij zij dat ie zweverig van werd ensjow.. maar hij was meegenomen door zn schoonmoeder en die ging er niet voor de 1e keer heen.. dus waarschijnlijk was t haar wel bevallen.. kga kijke of die dude me gaat vertellen wie t was.. misgien contactadres geven ofsjow.. ik laat u wel wete..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 12:17   #8 (permalink)
Ranjita
Gast

Ram Ram,

Ik ken ook een expert op dat gebied die pandit is, maar ik zeg niet wie. Want ik heb iemand door diegene kapot zien gaan door vashi karan en andere soorten ujhaai. Je kan er enorme schade mee aanrichten bij een persoon. Ik ken ook iemand die het heeft uitgeprobeerd bij zijn cavia. Nou, die cavia draaide dus helemaal door en na 2 weken is ie overleden.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 15:53   #9 (permalink)
G.J
Gast

(Ranjita @ Oct 6 2007, 11:17 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Ram Ram,

Ik ken ook een expert op dat gebied die pandit is, maar ik zeg niet wie. Want ik heb iemand door diegene kapot zien gaan door vashi karan en andere soorten ujhaai. Je kan er enorme schade mee aanrichten bij een persoon. Ik ken ook iemand die het heeft uitgeprobeerd bij zijn cavia. Nou, die cavia draaide dus helemaal door en na 2 weken is ie overleden.[/b][/quote]

haha bij zijn cavia nog wel
  Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 15:54   #10 (permalink)
G.J
Gast

(Soedjata @ Oct 6 2007, 10:39 AM) <{POST_SNAPBACK}>
yo g.j. ik wens u heel veel suc6 met uw zoektocht.. laat me weten wat uw ervaringen mee zijn..
euhm.. misgien dat ik een odjhaai iemand ken.. iemand had me er over verteld.. dat ie was jharaan.. je weet wel.. kali nazar oetare..
maar t was m nioet sjow goed bevallen.. hij zij dat ie zweverig van werd ensjow.. maar hij was meegenomen door zn schoonmoeder en die ging er niet voor de 1e keer heen.. dus waarschijnlijk was t haar wel bevallen.. kga kijke of die dude me gaat vertellen wie t was.. misgien contactadres geven ofsjow.. ik laat u wel wete..[/b][/quote]

ja ik blijf zoeken maar sorry ken al die woorden niet man heb gewoon een nederlandse opvoeding gehad [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten