Okee okee, dit filmpje is geen RG maar wel de finale van de US Open 2003, met mijn favo Ferrero ....en een van blijdschap huilende Roddick....ook mooi om te zien
Ferrero is my hero :P
Niet alleen ... ik kijk meer de toppers Federer, Ferrero, Roddick en behalve de mannen ook de meiden ... Hingis doet het echt goed, ik ben voor haar dit toernooitje
Originally posted by ~Mizzy~ Tuuuuuuuuuuuuuurlijk kijk ik ...
Ferrero is my hero :P
Niet alleen ... ik kijk meer de toppers Federer, Ferrero, Roddick en behalve de mannen ook de meiden ... Hingis doet het echt goed, ik ben voor haar dit toernooitje
[b] Ferrero is leuk heh!! Absoluut mijn favo!! :P
Vrouwen tennis kijk ik ook naar, soms ook naar de dubbel.
Bij de vrouwen heb ik niet echt een favoriet, misschien Mauresmo en de zusjes Williams.
Kannie wachten tot de speelschema op 22 mei bekend wordt gemaakt, ben benieuwd wie tegen wie moet
En Aloe Baloe RG begint op 28 mei en de finale is op 11 juni, dezelfde dag dat Nederland tegen Servie-Montenegro speelt in Leipzig om 15.00uur.
Ik check alles je weet tok!
Op de homepage van Roland Garros kan je nog de highlights bekijke van de finale van vorig jaar Nadal en Puerta en ook van de dames.
Originally posted by ~Mizzy~ Nadal is ook wow hoor
Zijn lichaam alleen al
Maar het gaat om het spel toch :P
Mauresmo vind ik ook wel een toppertje ... Ik ben echt totaal niet voor Henin, haar speelstijl vind ik niks...
Het moet echt tijd gaan worden dat Federer die Nadal op z'n broek gaat geven. Afgelopen week had hij hem bijna, maar verloor. Nu moet het gaan gebeuren in de finale.
Ik vind Mauresmo helemaal niks joh, ze slaat alleen maar hard en ze lijkt op een man. Henin daarentegen kan pas echt tennissen.