BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > Sport, Liefde & Relatie > Sport

Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen!
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 12 juli 2006, 16:10   #11 (permalink)
Agni
Gast

[quote][b]Urmila Matondkar woest over rode kaart Zidane

MatondkarDegenen die afgelopen zondag naar de WK finale 2006 hebben gekeken, zullen het incident met Zidane nooit vergeten. Dat geldt ook voor Bollywood ster Urmila Matondkar die zelfs zo boos werd dat ze haar tv uitzette en daardoor de beslissende penalty ronde miste. Zinedine Zidane, de Franse voetbal legende, kreeg een rode kaart nadat hij een Italiaanse speler een kopstoot had gegeven. Los van het feit dat de carri
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:48   #12 (permalink)
NiniBeebie
Gast

[quote][b]Zidane mogelijk onttroond als beste WK-speler

(Novum/AP) - Zinedine Zidane moet de Gouden Bal die hij heeft gekregen als beste speler van het WK mogelijk inleveren. Die sanctie hangt de Franse spelmaker boven het hoofd vanwege de kopstoot die hij in de WK-finale uitdeelde aan de Italiaanse verdediger Marco Materazzi. Fifa-voorzitter Sepp Blatter onderzoekt de mogelijkheden om Zizou te onttronen als beste speler van het toernooi. Dat zegt hij woensdag in de Italiaanse krant La Repubblica.

Blatter vindt dat de wereldvoetbalbond verplicht is om in te grijpen als spelers zich op het veld misdragen. Hoewel journalisten bepalen wie tot beste speler van het WK wordt gekozen, vindt Blatter dat de Fifa het recht heeft die keuze in bepaalde gevallen ongedaan te maken. "De Fifa heeft het recht, de plicht om in te grijpen als voetballers de ethische grenzen op het veld overschrijden."

De disciplinaire commissie van de Fifa opende dinsdag een onderzoek naar het incident rond Zidane en Materazzi. De Fransman werd zondag na het incident in de verlenging van de finale met een rode kaart van het veld gestuurd. Maandag werd hij gekozen tot de beste speler van het toernooi. De 34-jarige Franse sterspeler be
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 19:02   #13 (permalink)
bakroe
Gast

Wie heeft nou die prijs van if gewonnen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 20:32   #14 (permalink)
Laila
Gast

Kopstoot was cool.......Mazzarati gelijk KO.
Jammer van die kaart.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 21:20   #15 (permalink)
Laila
Gast

[quote][b]Zidane heeft geen spijt van zijn kopstoot

12/7/2006 20:15

Eindelijk sprak Zinedine Zidane. De ster van de Franse ploeg liet zich zondag gaan in de WK-finale en gaf tegenstander Marco Materazzi een harde kopstoot tegen de borst. Woensdagavond verklaarde hij op de Franse televisie waarom hij door het lint ging.
Om acht uur woensdagavond deed Zizou zijn verhaal op Canal+. De 34-jarige middenvelder begon met het aanbieden van zijn verontschuldigingen voor de kopstoot die hij de Italiaanse verdediger had gegeven. 'Het is een gebaar dat niet hoort. Het is gezien door miljoenen kinderen. Aan hen en aan hun opvoeders bied ik mijn excuses aan.'

Vervolgens herinnerde Zidane aan de toedracht. 'Ik heb nooit problemen gehad met wie dan ook van de Italiaanse ploeg, niet voor en niet tijdens de wedstrijd. Materazzi inbegrepen.' Totdat Materazzi zijn shirt vast pakte. 'Ik heb hem gezegd daarmee te stoppen. Ik heb hem verteld dat als hij het zou willen, ik na afloop van de match van shirt zou ruilen.'

'Toen sprak hij erg harde woorden, woorden die gemener zijn dan gebaren. Ja, over mijn moeder en mijn zus. Hij zei dingen die mij het diepst raakten. Ernstige dingen, die hij bleef herhalen: een keer, twee keer, drie keer. Ik had hem beter een klap tegen zijn bek kunnen geven.' Wat Materazzi precies zei, wilde de winnaar van de Gouden Bal niet zeggen: 'Het was erg persoonlijk.'

Zidane voegde daaraan toe dat hij geen spijt heeft van zijn daad, ook al was dat de laatste actie in zijn voetballoopbaan
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 21:31   #16 (permalink)
bakroe
Gast

mag dit van mama
  Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 23:52   #17 (permalink)
Agni
Gast

Goed, het grote woord is eruit. Z'n reactie is gezien de omstandigheden begrijpelijk geweest. Het is alleen niet acceptabel. In die zin is het jammer dat hij geen spijt heeft betuigd. Maar ik kan goed begrijpen waarom hij op dat moment door het lint ging.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 00:12   #18 (permalink)
Laila
Gast

Citaat:
Originally posted by Agni
Goed, het grote woord is eruit. Z'n reactie is gezien de omstandigheden begrijpelijk geweest. Het is alleen niet acceptabel. In die zin is het jammer dat hij geen spijt heeft betuigd. Maar ik kan goed begrijpen waarom hij op dat moment door het lint ging.
Ik vind dat hij gewoon man's genoeg moet blijven en verantwoordelijkheid moet nemen voor die kopstoot ipv blijven excuseren.
M.i. heeft hij geen spijt dat hij Materazzi een kopstoot heeft gegeven. Daarom vind ik het juist goed dat hij die verantwoordelijkheid neemt en niet hypocriet gaat janken dat hij het niet had moeten doen blablabla.
Hij heeft het gedaan, hij heeft geen spijt, derhalve moet hij op de blaren gaan zitten.
Ik denk dat Zidane het WK gered heeft voor Duitsland. Het toernooi was saai tot de wedstrijd Portugal-Nederland. Daarna verviel het toernooi weer naar saaiheid totdat Zidane die kopstoot uitdeelde.
Al met al heeft hij ervoor gezorgd dat men dit WK nog lang zal heugen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 00:29   #19 (permalink)
Karan
Gast

Ik begrijp niet waarom hij 'beste speler van het toernooi' is geworden. Was hij zo goed dan? Volgens mij speelde hij de eerste wedstrijden erg onder zijn niveau. Pas in de laatste wedstrijden kwam hij wat op gang.

En waarom hadden ze die Zambrotta nou weer genomineerd?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 00:31   #20 (permalink)
Agni
Gast

Maar als hij spijt betuigt dan zegt hij dat hij juist gehandeld heeft. Eigenrichting is altijd verkeerd. Maar het kan wel begrijpelijk zijn.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten