Citaat:
Originally posted by Karan Bremen, koploper in Duitsland heeft namen als Klose, Borowski, Torsten Frings en Diego in de selectie. Ze hadden de pech dat ze in de poule met Barca en Chelsea terecht kwamen. Het eerste duel eindigde voor Barca nog op het nippertje in een 1-1 gelijkspel. Het is een aanvallende ploeg die het de amsterdamse defensie erg moeilijk kan gaan maken. Een fitte stam + heitinga zullen van groot belang zijn.
Ajax is duidelijk geen favoriet. Dat is wel wat lekkerder voetballen.
Maar de Duitsers zullen als belangrijkste titelkandidaat er alles voor over hebben om te winnen. |
hmmmm.....namen met kwaliteit.
Werder heeft nu al 2 jaar ongeveer dezelfde samenstelling, maar ze zijn de afgelopen tijd niet erg ver gekomen in de CL. Ik moet ze wel nageven, ze gaan iedere keer strijdend ten onder. Het is een club die flink kan scoren als ze op dreef zijn. Maar, ze kunnen ook laks voetballen en teveel kansen verprutsen. Voor zo'n grote club heeft Werder weinig resultaten geboekt in Europa, volgens mij nog nooit de CL of Europa cup 1 gewonnen. Ze zijn wel lastig te bestrijden.
Over Heitinga gesproken, afgelopen weekend weer een blunder gemaakt. Die jongen heeft concentratieproblemen....in Stam heb ik alle vertrouwen.
En Huntelaar .