BEDRIJVENGIDS   |   BOLLYWOOD   |   DANCE   |   DATING   |   FORUM   |   HINDU   |   ISLAM   |   REALTONES   |   TV
advertentie

Ga terug   IndianFlava.nl | Your Bollywood Community > Sport, Liefde & Relatie > Sport

Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen!
Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 3 augustus 2004, 00:10   #1 (permalink)
Anonymous
Gast

Bondscoach Van Basten kiest tien nieuwelingen

Bondscoach Van Basten kiest tien nieuwelingen

Uitgegeven: 2 augustus 2004 12:29
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2004 13:25

ZEIST - Marco van Basten heeft in vergelijking met de Europese titelstrijd in Portugal tien nieuwe spelers geselecteerd voor het Nederlands elftal. De bondscoach koos 25 voetballers in de voorlopige selectie voor de binnenkort te spelen oefeninterland met Zweden.

Feyenoord levert Kuijt en de aanwinsten Castelen en Bosschaart, AZ levert Kromkamp en Landzaat, van Ajax zijn (doelman) Stekelenburg en De Jong toegevoegd, PSV'er Van Bommel keert terug, alsmede de in Duitsland spelende Hofland en de van Feyenoord naar Arsenal vertrokken Van Persie.

Reiziger

Afgezien van de gestopte internationals (onder anderen Stam, Waterreus, gebroeders De Boer) is Reiziger afgevallen. Van Nistelrooij is niet opgeroepen, omdat hij de komende twee kwalificatiewedstrijden is geschorst.

Seedorf is er niet bij, omdat hij herstellende is van een operatie. Cocu, momenteel ook niet geheel fit, heeft te kennen gegeven de komende tijd beschikbaar te zijn.

Een geheel nieuw team! Wat vinden wij ervan? Vooral van de keus Reiziger eruit?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 01:55   #2 (permalink)
Surya
Gast

wat doet castelen in godsnaam daar??!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 20:24   #3 (permalink)
Meiske
Gast

Re: Bondscoach Van Basten kiest tien nieuwelingen

Citaat:
Originally posted by Paayal
Een geheel nieuw team! Wat vinden wij ervan? Vooral van de keus Reiziger eruit?
Ehmmm, het betreft niet een geheel nieuw team, maar er worden 10 nieuwe spelers opgenomen in de totale selectie van 25 spelers.

Reiziger is zelf eruit gestapt, goede beslissing!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 21:58   #4 (permalink)
Anonymous
Gast

Re: Bondscoach Van Basten kiest tien nieuwelingen

Citaat:
Originally posted by Meiske+-->
QUOTE(Meiske)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 22:01   #5 (permalink)
Surya
Gast

Castelen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 16:47   #6 (permalink)
.
Gast

Citaat:
Originally posted by Surya
wat doet castelen in godsnaam daar??!!!!!
Die jong heeft talent zei ik al een jaar geleden. Hij wordt ons nieuwe romario
  Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 18:01   #7 (permalink)
Nikki Satisfashion
Gast

Erg verassend, maar ook wel goed deze vernieuwing.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 09:41   #8 (permalink)
Eligible
Gast

Castelen is een speler van Feyenoord en is van surinaamse origine.
Ik heb hem zelf nog nooit zien spelen en jullie waarschijnlijk ook niet. Ik heb wel het een en ander over hem gelezen en daaruit viel te concluderen dat deze jongen over goede kwaliteiten beschikt. Maar het is de vraag of die voldoende zijn om op het internationale niveau te kunnen presteren.

Ik vind dat Kuijt (nog) niet in de selectie thuis hoort. Gezien het arsenaal aan spitsen dat momenteel beschikbaar is, vind ik het een overbodige keuze van Van Basten.

Kromkamp en Landzaat zijn matige spelers. Mijn inziens niet capabel genoeg om tot degelijk kwalitatief voetbal te komen.

Hofland is ook niet 'klaar' voor het internationale voetbal. Hij is een zeer wisselvallige speler en ik denk dat Van Basten de opvolger van Stam elders zal moeten zoeken.

De keuze voor Van Persie, Bosschaart, De Jong en Stekelenburg is terecht. Deze spelers hebben reeds aangetoond over talent te beschikken.

Al met al krijg ik het idee dat Van Basten een totaal ander spelsysteem zal hanteren. Ook de invulling van de posities zal zeer uiteenlopen. Het is te voorbarig om er nu al een oordeel over te vellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 12:45   #9 (permalink)
Surya
Gast

Ik heb Castelen zien spelen, hij komt gewoon wat tekort voor de top. Hij is wel snel, maar niet zooo snel. Hmm, aan de andere kant, iedereen is sneller dan Mandy.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 01:44   #10 (permalink)
Karan
Gast

Hmmm er is nog veel werk aan de winkel
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten