Citaat:
Originally posted by Hein
Is helemaal geen schade hij speel bij zijn club alleen op de bank en vaak zelfs dat niet eens, niet dat ie er iets aan kan doen maar als ik v. Basten was had ik hem ook niet opgesteld.................................... |
Davids is aanjager op het middenveld die we niet kunnen missen! Door de jaren heen is gebleken hoe belanrijk hij is, want anders was nederlands elftal nooit zo ver gekomen. Hij moet altijd in de basis staan.
Citaat:
En jullie moeten niet vergeten dat hij 10 wedstrijden onverslagen is door vele jonkies en van wie je vorig jaar deze tijd de namen niet eens van wist............en als je als coach dat kan bereiken ben jein mijn ogen goed bezig...........stel je voor wat er gaat gebeuren als deze groep echt gaat voetballen als v.Basten zijn woorden echt met daden gaat beklinken ?? Ik denk dat dan WK 2006 het jaar van nederland gaat worden .......... |
ja, maar waren allemaal zwakke tegenstanders en tegen tsjechie hadden we geluk
ok, ze doen misschien wel stoer en zo, maar stoere jongens hebben we juist nodig, zeker op middenveld, davids terug!!
tsja, seedorf wil ik eigenlijk er ook bij, snap die van basten niet, maar schijnt dus dat ie vaak in discussie treedt over de taktiek, verder is het een aardige jongen! geldt ook voor kluivert, maar die schijnt ook teveel kettingen te dragen of zoiets...